//
کدخبر: ۳۳۴۲۰۵ //

کمالوند: ازی امروز بازی خوب و جذابی بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: عملا چیزی به نام بدنسازی نداشتیم و اکنون لطمه آن را می خوریم و چون بدن بازیکنان خالی کرده، مرتب مصدوم می‌دهیم.

کمالوند: ازی امروز بازی خوب و جذابی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فراز کمالوند در نشست پس از پایان بازی با تیم ذوب آهن، اظهار کرد: بازی امروز بازی خوب و جذابی بود و هر دو تیم موقعیت گل داشتند. علاوه بر گلی که به ثمر رساندیم یکی، دو موقعیت خطرناک داشتیم و یک توپ هم به تیر دروازه زدیم اما بدشانسی آوردیم چون می توانستیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.

وی گفت: ما در چند بازی اخیر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم که از ابتدای فصل قابل پیش بینی بودند. تیمی که پروسه بدنسازی را پشت سر نگذارد دچار مشکل می شود و ما هفته هاست که ۵ یا ۶ بازیکن را نداریم. در بازی امروز به جز این که روستایی و بلبلی را از اول فصل نداشتیم، از کرار جاسم بعد از سه هفته استفاده کردیم. همچنین امروز مسلم مجدمی و مهران امیری را در جریان بازی از دست دادیم. امروز هر سه هافبک تیم خود را در جریان بازی به دلیل مصدومیت عوض کردیم و این مساله قابل پیش بینی بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: وقتی دو هفته قبل از جریان مسابقات وارد تمرینات شدیم عملا پروسه بدنسازی را از دست دادیم و قابل پیش بینی بود که آسیب دیدگی به وجود می آید. ما باید تا جایی که ممکن است در نیم فصل امتیازات را جمع آوری کنیم و در تعطیلات نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: دوست ندارم درباره داوری اظهار نظر کنم. در بازی های قبل همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. احساس من این است که آقای خورشیدی می توانست امروز روی یک صحنه برای ما اعلام پنالتی کند. فیلم این صحنه را دیدم اما موضوع را به کارشناسان داوری می سپارم. امیدواریم شرایط به گونه ای رقم نخورد که ما بیش از این از داوری لطمه بخوریم.

کمالوند گفت: تیم ما از ابتدای فصل چند مشکل اساسی دارد. اولا به دلیل اینکه خیلی دیر تمرینات را آغاز کردیم عملا چیزی به نام بدنسازی نداشتیم و اکنون لطمه آن را می خوریم و چون بدن بازیکنان خالی کرده است، مرتب مصدوم می دهیم.

وی عنوان کرد: ما دوست داریم در مسجدسلیمان تمرین کنیم اما واقعیت این است که در مسجدسلیمان فقط یک زمین هست که شرایط تمرین کردن دارد. ما در هفته گذشته چهار جلسه پشت دروازه تمرین کرده ایم زیرا اگر بخواهیم به داخل زمین برویم زمین آسیب می بیند و اگر از زمین استفاده نکنیم مقداری از شرایط تمرین دور می شویم و باید برای این مساله فکر اساسی شود. باید برای تیم نفت مسجدسلیمان یک زمین تمرین دست شود تا فشار فقط بر روی زمین شهید محمدی نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان