//
کدخبر: ۳۳۳۷۷۹ //

سرمربی عراق حاضر به استعفا نیست!

سرمربی تیم ملی عراق گفت که از عملکرد بازیکنانش راضی است و حاضر نیست تا از سمتش استعفا دهد.

سرمربی عراق حاضر به استعفا نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی تیم ملی عراق پس از شکست برابر قطر و حذف از رقابت های جام ملت های عرب، اعلام کرد که به بازیکنان تیمش افتخار می کند و حاضر به استعفا نیست. زلیکو پتروویچ سرمربی مونته نگرویی عراق پس از پایان بازی دیروز تیمش مقابل قطر که با پیروزی 3 بر صفر میزبان جام جهانی همراه بود، گفت: به بازیکنان تیمم بسیار افتخار می کنم، 80 دقیقه خوب بازی کردیم و معتقدم کیفیت خوبی را ارائه دادیم و از تلاش برای انجام یک بازی خوب کوتاهی نکردیم.

او در مورد اینکه آیا از تیم ملی جدا می شود یا خیر گفت: تصمیم با فدراسیون فوتبال عراق است و اگر این اتفاق بیفتد خوشحال می شوم. در این تورنمنت در 3 مسابقه تیم را هدایت کردم و بازیکنان جوان خودشان را ثابت کرده اند و من از کاری که در تیم ملی انجام داده ایم خوشحالم. می‌دانم که هواداران منتظر بهترین‌ها بودند و ما به این مسیر ادامه می‌دهیم. اما ما باید به آینده نگاه کنیم و بازیکنان جوان سنگ بنای کار ما در دوره آینده باشند.

پتروویچ در مورد افت همیشگی تیم عراق در نیمه دوم گفت: باید حرفم را تکرار کنم، حرف من به این معنا نیست که به مربی عراقی حمله می کنم، اما حقیقت این است که لیگ عراق یک بازیکن بین المللی تولید نمی کند. بازیکنی در سطح رقابت با تیم های آماده تر در لیگ وجود ندارد. بازیکنان خسته شدند و تلاش کردند، بنابراین من بدبینی را رد می کنم و باید با توافق ما و فدراسیون در مسابقات داخلی برخی چیزها را تغییر دهیم، فکر می کنم تیم ما دارای بازیکنان امیدوار کننده ای است، اما باز هم می گویم که به آینده خوشبین هستم.

پتروویچ گفت: نمی توان تمام تقصیرها را بر گردن مربی انداخت. من هر کاری از دست برمی‌آید را انجام می‌دهم، اما در صورت نیاز به توسعه سیستم به‌ویژه از نظر بدنی یا زمان‌بندی مسابقات، نمی‌توان موفق شد و همه باید در این چارچوب کار کنند. دنبال بهانه نیستم و از تمریناتم برای تیم راضی هستم، نه از فدراسیون انتقاد می کنم و نه از کمیته برگزاری مسابقات، به دنبال حمایت از بازیکنان و پیشرفت خود هستم و بررسی می کنم چه اشتباهاتی داریم.

او ادامه داد: در طول پنج ماه مسابقات لیگ عراق را تماشا کردم و بارها تاکید کردم که مشکل از سرمربی عراقی نیست. همه کشورها خودشان را توسعه می دهند و من به آموزش هایم برای عراق بسیار افتخار می کنم. اگر آنها بخواهند من بمانم می مانم، اگر نخواستند برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم.

لازم به ذکر است که پس از استعفا و جدایی دیک ادووکات هلندی از هدایت تیم ملی عراق، دستیار او زلیکو پتروویچ به عنوان سرمربی تیم ملی عراق انتخاب شد ولی او با 2 تساوی برابر عمان و بحرین و شکست مقابل قطر، از دور رقابت ها کنار رفت. عراق حریف بعدی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان