//
کدخبر: ۳۳۳۶۰۳ //

اعتراض ذوب‌آهن به داوری بازی با مس‌رفسنجان:مشکلات داوری تمامیت فوتبال اصفهان را نشانه گرفته

باشگاه ذوب آهن اصفهان بیانیه‌ای را در اعتراض به داوری بازی هفته هشتم لیگ برتر منتشر کرد.

اعتراض ذوب‌آهن به داوری بازی با مس‌رفسنجان:مشکلات داوری تمامیت فوتبال اصفهان را نشانه گرفته
به گزارش فرتاک نیوز،

 روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن بیانیه‌ای را در اعتراض به داوری دیدار با مس رفسنجان با قضاوت کوپال ناظمی، به شرح زیر منتشر کرد:

"نه نظمی داشت و نه کوپالی، تنها چیزی که داشت اغماض بود اغماض 

علیرغم همه ی فریادها و درخواست‌هایی که در فصل گذشته نسبت به  نحوه قضاوت دیدارهای ذوب آهن نمودیم و با 16 امتیاز از دست رفته، هواداران عزیز و ما زجرها کشیدیم  ظاهرا آنچه به جایی نرسد فریاد است!

این دایره اشتباهات را سرِ باز ایستادن نیست. مشکلات داوری در هشتمین هفته لیگ گویی تمامیت فوتبال اصفهان را نشانه گرفته است. اغماض فاحش در دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان بر خطای آشکار پنالتی بازیکن مس رفسنجان بر روی بازیکن ذوب آهن و خطایی که منجر به پاس گل سوم مس شد به راحتی روال بازی را عوض کرد. این را ما نمی‌گوییم بلکه همه کارشناسان داوری می‌گویند.

چه کسی پاسخگویی زحمات و هزینه‌های باشگاه‌هاست؟ چرا کمک داوری که از صبح به علت بیماری در بیمارستان بوده باید در قضاوت این دیدار نقش آفرینی کند؟ چرا داور چهارم به جای کمک به روند صحیح داوری، نقش ناظم مدرسه را ایفا می‌کند؟ و ده‌ها چرای دیگر که ظاهرا پاسخگویی ندارد.

تا انتهای لیگ، 22 هفته باقی است. برای چندمین بار از متولیان محترم فوتبال کشور درخواست می‌کنیم که نسبت به نحوهٔ قضاوت دیدارهای پیش روی لیگ فوتبال باشگاهای کشور دقت نظر بیشتری داشته باشند تا طی مسیر پر مرارت باشگاه‌داری برای تیم‌های که علیرغم همه سختی‌ها مظلومانه ایستادگی نموده و چراغ فوتبال کشور را روشن نگاه داشته‌اند آسان‌تر شود."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۶۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان