//
کدخبر: ۳۳۳۵۳۸ //

پیش بازی دیدار تراکتور - آلومینیوم

یکی از حساس ترین بازی های هفته هشتم دیدار تراکتور با آلومینیوم است که یکی برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کند و یکی دیگر برای نزدیک شدن به صدر. این بازی جنبه انتقامی نیز دارد که رسول خطیبی بدش نمی آید از همشهریانش سه امتیاز را بگیرد تا ثابت کند، بی جهت او را از دست دادند.

پیش بازی دیدار تراکتور  - آلومینیوم
به گزارش فرتاک نیوز،

تساوی دربی و شکست سپاهان همه چیز را به کام آلومینیوم اراک کرده تا این تیم به فکر رسیدن به صدر جدول باشد. اگر شاگردان رسول خطیبی با دو گل تراکتور را شکست‌ دهند، صدر جدول را از گل گهر خواهند گرفت‌. کاری که چر چند سخت به نظر می رسد، ولی نشدنی نیست و تیم خطیبی نشان داده برای هر تیمی خطرناک است. تیمی که فصل گذشته نیز از تراکتور امتیاز گرفت و این فصل نیز یقه مدعیان را گرفته تا نشان‌ دهد برای کسب قهرمانی هم شانس دارد.

در سوی مقابل تراکتوری ها با آمدن سولدو خطرناک شده اند و دیگر این تیم سابق نیستند که به هر تیمی امتیاز دهند. قرمز های تبریزی با آوردن مربی شناخته‌ شده خارجی نظم‌ خاصی پیدا کرده اند که، کم کم خودشان را به بالای‌ جدول نزدیک می کنند. پیروزی تراکتور در این مسابقه این تیم را تا رده هفتم بالا خواهد کشید. البته اگر تیم های بالای تراکتور امتیازات لازم را نگیرند و متوقف شوند، این اتفاق برای شاگردان سولدو خواهد افتاد. حال اینکه رسول خطیبی خودش را ثابت کند یا سرمربی خارجی تراکتور باید منتظر ماند.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان