//
کدخبر: ۳۳۳۳۶۲ //

کریمی: فکر نمی کنم به این زودی به استقلال برگردم

علی کریمی هافبک سابق استقلال گفت آن دربی که پنالتی از دست داد و اخراج شد، بدترین روز زندگیش بوده است.

کریمی: فکر نمی کنم به این زودی به استقلال برگردم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کریمی بازیکن کایسری اسپور ترکیه در گفتگویی تصویری میهمان ویژه برنامه شب های فوتبالی درخصوص شهرآورد تهران بود. کریمی در ابتدا در مورد شهرآوردی که یک پنالتی از دست داد و از زمین بازی اخراج شد پاسخ داد: فکر کنم یکی از بدترین روزهای فوتبالی و زندگی ام بود. متأسفانه آن روز هم پنالتی خراب کردم، هم اخراج شدم و هم تیم باخت. روز خوبی برای من نبود بخصوص اینکه بازی دربی بود و نمی توانم آن روز را فراموش کنم.

 

او درمورد اینکه در چند دربی حضور داشته و اینکه چه کسی دربی باز ترین بازیکن بوده گفت: من در 5 شهرآورد حضور داشته ام. 4 دربی رفت و برگشت لیگ و یک جام حذفی. درباره دربی بازترین بازیکن نیز باید بگویم که دربی تاریخ بلندی دارد. از قبل انقلاب تاکنون بوده است. آقای برهانی همواره در دربی ها تأثیر گذار بودند ولی در این دوره چند ساله که خود من حضور داشتم، به نظر من مهدی قایدی ستاره دربی ها بود. او بازی های خوبی برای استقلال انجام داد و فوق العاده و چشم نواز بازی کرد.

وی درباره اینکه بهترین مکمل و هم تیمی که در استقلال داشته است، گفت: در این 2 سال بازیکنان خوبی بودند. ریگی، رضاوند، فرشید باقری. فرقی نمی کرد و هر کسی به نحوی تلاش می کرد تا بهترین عملکردش را برای تیم بگذارد. یک روزهایی می شد و یک روزهایی نمی شد. من نمی توانم اسم خاصی ببرم ولی بچه ها همیشه تمام تلاششان را می کردند.

 

کریمی در مورد اینکه با کدام یک از بازیکنان استقلال در ارتباط است، پاسخ داد: بله من همیشه با وریا در ارتباطم و او دوست نزدیکم است. کم و بیش هم با سایر بازیکنان صحبت می کنم.

 

او در مورد اینکه چه پیش بینی از شهرآورد فردا دارد، اظهار داشت: پیش بینی دربی کار خیلی سختی است بخاطر اینکه جایگاه دو تیم در جدول اصلا مهم نیست. استقلال و پرسپولیس تیم های خیلی خوبی هستند و جزو مدعیان قهرمانی لیگ امسال به حساب می آیند. در وهله اول امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم چون در چند سال گذشته بازی ها پر گل و پرهیجان بوده و سپس به عنوان یک استقلالی امیدوارم استقلال برنده بازی باشد.

 

کریمی درخصوص اینکه شهرآورد فردا را با چه کسانی می بیند و آیا در کنار مجید حسینی و مامه تیام بازی را می بیند، پاسخ داد: همانطور که مستحضرید چند ماهی است که مصدومم و لگنم را عمل کرده ام. دو، سه ماهی است که دوران نقاهت پس از عمل را در کشور آلمان به سر می برم و اکنون اینجا هستم. فردا مهمان یکی از دوستانم هستیم و قرار است فردا بازی را در آنجا ببینیم. متأسفانه در کنار مجید حسینی نیستم. با مجید حسینی و مامه تیام در ارتباطیم و آنها نیز منتظرند که ان شالله استقلال بازی را برنده شود.

 

هافبک سابق استقلال درباره اینکه آینده فوتبالی او به چه شکل است، پاسخ داد: من در تابستان قرارداد 3 ساله ای با کایسری اسپور امضا کردم. پس از توافقی که با باشگاه انجام دادیم، قرار شد من عمل کنم. نام من را از لیست خارج کردند چون نمی توانستم به تیم کمک کنم. بعد از عمل و طی کردن دوران نقاهت قرار شد در ژانویه دوباره به لیست تیم برگردم. من 2 سال و نیم دیگر قرارداد داریم و تلاشم را می کنم که برای این تیم مثمر ثمر باشم.

 

او درباره احتمال بازگشتش به استقلال نیز پاسخ داد: استقلال و پرسپولیس و حتی سپاهان و تراکتور چون تیم های پرطرفداری هستند، تمام بازیکنانی که در این تیم ها بوده اند، همیشه دوست دارند روزی برگردند و برای این تیم ها بازی کنند. ولی من فکر نمی کنم در آینده زود این اتفاق برایم رخ بدهد چون با تیم کایسری اسپور قرارداد دارم و پس از اینکه برگردم، باید ببینیم شرایط چگونه خواهد شد.


کریمی درباره تجربه حضور در فوتبال قطر نیز پاسخ داد گفت: فوتبال آنجا خیلی پیشرفت کرده است. امیدوارم یک درصد از زیر ساخت هایی که در آنجا وجود دارد، به کشور ما هم بیاید. هنوز در ایران VAR وجود ندارد و از نظر مدیریتی و اتفاقاتی که در روزهای گذشته رخ داد، مشکلات خیلی زیادی هست. امیدوارم شرایط کمی سازمان یافته تر شود. هم باشگاه ها و هم بازیکنان بتوانند در شرایط خوب و آرامی کار کنند.

 

وی درخصوص اینکه آیا استقلال امسال می تواند قهرمان لیگ برتر شود، پاسخ داد: راستش من امسال نتایج را دنبال کردم و بازی ها را زیاد ندیدم ولی از نظر عمق اسکواد به نظرم جزو یکی از 4 تیم برتر لیگ است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان