//
کدخبر: ۳۳۳۳۵۹ //

اختصاصی/ استقلال - پرسپولیس/ شنبه ای که هیچ کسی دوستش ندارد!

دربی ۹۷ در حالی شنبه ۱۳ آذر برگزار می شود که متاسفانه باز هم بدون تماشاگر است و همه باید از گیرنده های تلویزیونی و رادیویی شاهد این مسابقه پر هیجان باشیم. حال اینکه چرا این بازی مهم بدون حضور هواداران برگزار می شود، مشکلات خاص خودش را دارد!

اختصاصی/ استقلال  - پرسپولیس/ شنبه ای که هیچ کسی دوستش ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های استقلال و پرسپولیس با اینکه در لیگ بیست و یکم هنوز به خوبی نتوانسته‌اند انتظارات هواداران را برآورده کنند، ولی شرایط جدول طوری است که هر دو تیم نیاز به پیروزی دارند. در حال حاضر سپاهان صدرنشین لیگ است که اگر سرخالی ها غفلت کنند، زردپوشان اصفهانی فاصله‌ شان را زیاد تر می کنند که جدا شدن تیم یکدست نویدکیا می تواند جام را از تیم های پایتخت دور کند.

هفت بازی گذشته هر دو تیم استقلال و پرسپولیس نشان‌ داده نه گل محمدی توانسته‌ ترکیب ایده‌آل خودش را پیدا کند و نه فرهاد مجیدی به ترکیب ثابت خودش دست پیدا کرده است. همین عدم شناخت از ترکیب دو تیم نشان‌ می دهد، در بازی روز شنبه ۱۳ آذر هر دو مربی بهترین نفرات را به زمین بفرستند و شاید هم اگر تیمی بتواند پیروز میدان سخت شود، ترکیب ثابتش را نیز پیدا کند.

 با این حال، اختلاف یک امتیازی دو تیم حکایت از یک بازی نزدیک را دارد که احتمالا دو کاپیتان اصلی تیم ها ( غفوری و جلال حسینی ) غایبان بزرگ دربی ۹۷ باشند. در غیاب آنها هنوز مشخص نیست، کدام یک از نفرات دو تیم سرگروه شوند چون گزینه های زیادی وجود دارد که باید دید آیا این گزینه ها به میدان می روند یا نه؟

این جدال با اینکه در نفرات زمین و نیمکت خلاصه‌ می شود، ولی خود تبلیغات دور زمین و پخش تلویزیونی نیز جنگ های خاص خودش را دارد که مدت هاست سازمان‌ لیگ و باشگاه ها درگیر آن هستند، اما فعلا باشگاهی نتوانسته حریف زورگویی و قانون عجیب و غریب فدارسیون فوتبال شود! قانونی که‌ در همه جای دنیا اجرا می شود، به جز فوتبال ایران که حق پخش در آن معنایی ندارد.

با این حال جدال تیم های پر مهره این فصل استقلال و پرسپولیس جدال جذابی خواهد بود، به این دلیل که هر تیمی نتیجه را واگذار کند احتمال اینکه وارد بحران و حاشیه شود، زیاد است.

در حال حاضر نه فرهاد مجیدی دوست دارد دربی حیثیتی را ببازد و نه گل محمدی دلش می خواهد بازنده بازی بزرگ شود. دربی که در بدترین روز هفته برگزار می شود و از قدیم در خاطره‌ ها به جا مانده که نه بچه مدرسه ای این روز را دوست دارد، نه کارمند و نه سایر اشخاصی چون پس از دو روز تعطیلی باید وارد روزی شوند که دردسرهای خاص خودش را دارد. فراموش نکنبد؛ دو تیم هم که از شنبه ها خاطره خوبی ندارند و دنبال ثبت روز "خاصی " برای خودشان هستند.

به قلم علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان