//
کدخبر: ۳۳۳۳۵۵ //

وساطت دو کاپیتان برای آشتی آقا کریم و طارمی

کریم باقری از صحبت تلفنی‌اش با مهدی طارمی پس از جنجال‌های ماه گذشته پرده برداشت.

وساطت دو کاپیتان برای آشتی آقا کریم و طارمی
به گزارش فرتاک نیوز،

مربی تیم ملی فوتبال ایران در جریان دو بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه می گوید که توسط دو همبازی مهدی طارمی، به‌صورت تلفنی به گفتگو نشسته است.

کریم باقری در برنامه ویدیویی یازده در پاسخ به سؤال خداداد عزیزی در ارتباط با ماجرای مهدی طارمی و پاسخ ندادن او به تماس‌هایش و اینکه آیا بازهم با مهدی تماس گرفته است گفت: بعد از آن اردو من دیگر با مهدی تماسی نگرفتم، اما در اردوی تیم ملی بودیم که کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش به اتاق من آمدند و از آنجا من با مهدی طارمی تلفنی صحبت کردم.

باقری پیش‌ازاین گفته بود که چند باری با طارمی تماس گرفته است تا درباره تویئتش علیه سرمربی تیم ملی صحبت کند اما طارمی پاسخ وی را نداده است. البته طارمی بعداً در برنامه فوتبال برتر مدعی شده بود که ظاهراً تلفن کریم باقری را نمی‌شناخته که البته خود باقری در جای دیگری هم گفته بود به مهدی طارمی پیامک هم زده بوده.

در ادامه باقری درباره اینکه گویا مسئله حل‌شده است گفت: بالاخره این مسئله حل می‌شود، ولی فوتبالیست‌های ما باید مراعات یک‌چیزهایی را بکنند و بزرگی و کوچکی را حفظ کنند. آن‌ها باید کمی یاد بگیرند تا حوصله به خرج بدهند تا این اتفاقات نیفتد.

مهدی طارمی که امشب در ترکیب تیمش مقابل پورتومیننزه حاضر است بعد از چند بازی ناکامی در گلزنی امیدوار است شروع تازه ای داشته باشد و بعد از آن با درخشش خود پورتو را به دور بعد لیگ قهرمانان نیز ببرد.

این همان چیزی است که بعد از آن جدال بی ثمر وغیر ضرروری در تیم ملی، همه از ستاره بوشهری پورتو انتظار دارند، اینکه او را بازهم در جمع ملی پوشان داشته باشیم و از تماشای هنرش لذت ببریم.

این وقفه‌ای بود که نباید پیش می‌آمد اما حالا که اتفاق افتاده  باید آن را به فال نیک بگیریم. شاید بعضی از چیزها را باید تجربه کنیم و غیرازاین راه دیگری وجود ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان