//
کدخبر: ۳۳۳۳۳۹ //

نه سید جلال نه وریا ؛ کاپیتانها در جایگاه ویژه

نه سید جلال حسینی و نه وریا غفوری، هیچکدام از کاپیتان‌های اصلی آبی و قرمز در بازی فردا حضور ندارند.

نه سید جلال نه وریا ؛ کاپیتانها در جایگاه ویژه
به گزارش فرتاک نیوز،

 فهرست 23 نفره استقلال برای دربی در شرایطی منتشر شد که اثری از وریا غفوری در آن نیست؛ حال آن‌که سیدجلال حسینی نیز از همان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص بود که حسینی جایی در ترکیب پرسپولیس در بازی آینده ندارد.

این دو بازیکن با سابقه گلزنی در دربی، در مدتی طولانی از مهره‌های اصلی تیم‌شان در این مسابقه دشوار بوده و عصای دست سرمربی تیم برای نتیجه‌گیری؛ اما مصدومیت هر دوی آن‌ها را از دور رقابت خارج کرده است.

وریا در بازی مقابل نفت آبادان و در اواسط نیمه دوم، از منتهی الیه سمت راست زمین و از نیمه شمالی بیرون رفت و سیدجلال حسینی هم بعد از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان، دیگر در ترکیب سرخ‌پوشان حاضر نشده تا مدافعان جوان‌تر به جای او سنگر مقابل گلر تیم را مرتب کنند.

نکته جالب این‌که سیدجلال و وریا قبلاً موقعیتی همسان را تجربه کرده و این بار اول‌شان نیست که اسم‌شان به صورت مشترک تیتر روزنامه‌ها می‌شود؛ مهم‌ترین اتفاق مشترک بین این دو، خط خوردن نام‌شان از فهرست کارلوس کی‌روش پیش از رقابت‌های جام جهانی 2018 است که جنجالی بزرگ را پیرامون این دو به وجود آورد. البته وریا غفوری بعد از آن و در تورنمنت جام ملت‌های آسیا دوباره به تیم ملی دعوت شد اما سیدجلال با وجود درخشش، دیگر در جمع ملی‌پوشان قرار نگرفت.

با این‌حال او همچنان به حضورش در عرصه باشگاهی ادامه داده و حالا دوست دارد یکبار دیگر جام قهرمانی را بالای سر بگیرد تا به رکوردی دست‌نیافتنی و عجیب و غریب برسد.

در مورد وریا غفوری باید گفت که جایگزین او در خط دفاعی استقلال هنوز مشخص نیست اما احتمالا این نقش به کوین یامگا می‌رسد اما با توجه به این‌که پرسپولیس در هفته‌های گذشته از علی نعمتی به جای سیدجلال استفاده کرده، مشخص است که غیبت سیدجلال حسینی توسط چه بازیکنی جبران می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان