//
کدخبر: ۳۳۳۲۵۸ //

منچستریونایتد ۳-۲ آرسنال: تقدیم به شما آقای رانگنیک

منچستریونایتد در دیداری جذاب و پرگل موفق شد با نتیجه ۳-۲ آرسنال را شکست بدهد.

منچستریونایتد ۳-۲ آرسنال: تقدیم به شما آقای رانگنیک
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که رالف رانگنیک، سرمربی جدید شیاطین سرخ از روی سکوها بازی تیم جدیدش را تماشا می‌کرد، بازیکنان این تیم با درخشش کریس رونالدو و دو گلی که او به ثمر رساند، موفق شدند آرسنال را ۳-۲ شکست بدهند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 12  برای منچستریونایتد ایجاد شد؛ زمانی که فرد با توپ ربایی از توماس پارتی، برای رونالدو موقعیت سازی کرد اما ضربه این ستاره پرتغالی از کنار دروازه به بیرون رفت.

تنها دو دقیقه بعد، آرسنال رو یک اتفاق عجیب به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ محوطه جریمه منچستریونایتد بود که ارسال اودگارد با ضربه سر هری مگوایر برگشت داده شد و توپ برگشتی را امیل اسمیت- رو از پشت محوطه جریمه با یک شوت محکم تبدیل به گل کرد. اما اتفاق جنجالی به زمین افتادن داوید دخیا به دلیل لگد کردن پایش توسط فرد بود که از چشم داور دور ماند و او تنها زمانی سوت خود را به صدا درآورد که توپ از خط رد شده بود و با توجه به اینکه خطایی هم اتفاق نیفتاده بود، گل پذیرفته شد.

بعد از این گل بازیکنان منچستریونایتد ابتکار عمل را در دست گرفتند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در مقابل، در دقیقه 38 این اودگارد بود که مارتینلی را صاحب موقعیت کرد و این ستاره جوان برزیلی می توانست گل دوم را برای آرسنال به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه منچستریونایتد پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان منچستریونایتد بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 44 به گل تساوی رسیدند. روی یک حرکت از سمت چپ بود که جیدون سانچو با یک حرکت خوب، تومیاسو را فریب داد و فرد را صاحب توپ کرد و او هم توپ را به برونو فرناندز رساند تا این ستاره پرتغال با یک بغل پای مطمئن کار را تمام  کند تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان