//
کدخبر: ۳۳۲۷۸۷ //

اکبری: بازی‌های استقلال چنگی به دل نمی‌زند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: اگر استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان به پیروزی نرسد، حاشیه ایجاد می‌شود.

اکبری: بازی‌های استقلال چنگی به دل نمی‌زند!
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله اکبری در گفت‌وگویی، درباره دیدار تیم فوتبال استقلال  مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال باید ببرد و سه امتیاز را کسب کند چون اگر ببازد، تیم به حاشیه می‌رود و نمی‌توان این حاشیه‌ها را جمع کرد. کسب امتیاز در این بازی، از نان شب برای استقلال واجب‌تر است..

وی افزود: دیدار با صنعت نفت آبادان بازی سختی است؛ نفت تیم خوبی است و می‌تواند مشکل‌ساز شود. استقلال در حالی مهمان آبادانی‌هاست که منصوریان و همکارانش در این تیم هم استقلالی هستند. نفتی‌ها تا به حال بازی‌های خوبی انجام نداده‌اند؛ اما تیم سرسختی هستند. امیدوارم که استقلال دست پر از آبادان برگردد.

اکبری در خصوص دیدار استقلال با گل‌گهر در هفته ششم لیگ برتر گفت: این مسابقه چنگی به دل نزد و توقعی که تماشاگران داشتند، برآورده نشد. امتیاز حساسی را از دست دادیم. بازی فیزیکی و در میانه میدان و موقعیت‌ها بسیار کم بود. محروم کردن دو بازیکن خارجی استقلال هم تأثیر منفی روی تیم داشت. اعضای کادرفنی و مجیدی هم اعتراض کردند، اما تاثیری نداشت و به جایی نرسید.

وی درباره نحوه بازی‌های استقلال، تصریح کرد: استقلال روند نزولی داشته است که امیدوارم فرهاد مجیدی بتواند با تدابیر مناسب به مسابقات برگردد و بازی‌های بهتری به نمایش بگذارد. معمولاً استقلال اوایل فصل شروع بدی داشت و بعد از چند مسابقه رفته رفته بهتر می‌شد؛ اما این فصل برعکس شده است. چند بازی اول نتایج و بازی خوب را به نمایش گذاشتند و حالا بازی‌های استقلال چنگی به دل نمی‌زند، اما بعد از مدتی استقلال می‌تواند دوباره بازی‌های خوبی انجام دهد و به لیگ‌برتر برگردد. استقلال بازیکنان خوبی دارد، اما دو - سه بازیکن در حد و اندازه تیم نیستند.

اکبری، در پایان در خصوص دیدار‌های استقلال با مربیان استقلالی دیگر تیم‌ها و حضور تماشاگران، خاطرنشان کرد: چنین بازی‌هایی معمولاً جذاب می‌شود، چون همبازی بودن آن‌ها مسابقات را جذاب می‌کند. آن‌ها از نسل همدیگر هستند و استقلالی‌های خوبی بودند. در نهایت دوست دارم، استقلال مقابل هر تیمی قرار می‌گیرد، برنده باشد. ممکن است آن‌ها با مجیدی رقابتی هم داشته باشد، اما مهم تیم استقلال است. حضور تماشاگران به بازی‌ها جذابیت و روح می‌دهد و بازی را گرم می‌کند. قبل از حضور تماشاگران انگار بازی‌ها مرده بود و به دل نمی‌نشست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان