//
کدخبر: ۳۳۲۷۱۹ //

نفت، انرژی لازم برای نجات از بحران/ پرسپولیس_نفت مسجد‌سلیمان در راه دومین بُرد متوالی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان تیم نفت مسجد‌سلیمان خواهد بود.

نفت، انرژی لازم برای نجات از بحران/ پرسپولیس_نفت مسجد‌سلیمان در راه دومین بُرد متوالی
به گزارش فرتاک نیوز،

این دیدار عصر دوشنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و آقایان  کوپال ناظمی سعید قاسمی، محمدعلی پورمتقی و  مهدی مرجان‌زاده تیم داوری این دیدار را تشکیل خواهند داد.

 

سرخپوشان تهرانی که هفته قبل در همین ورزشگاه با پیروزی مقابل نفت‌آبادان بر ناکامی‌ سه‌هفته‌‌ای خود پایان دادند، این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل دیگر تیم نفتی خوزستان شرایط روحی مناسبی برای خود در هفته قبل از شهرآورد تهران فراهم کنند.

 

پرسپولیسی‌ها که با ۱۱ امتیاز در رده چهارم حضور دارند مترصد فرصت هستند تا با لغزش رقبا خود را در صدر جدول ببینند و به همین دلیل در دیدار‌های خانگی برای برد پای به میدان خواهند گذاشت.

شاگردان گل‌محمدی که هفته قبل برای اولین بار در این فصل طعم کلین شیت را چشیدند امیدوارند این روند را در بازی مقابل مسجد‌سلیمانی‌ها ادامه دهند و از شرایط بد هفته‌های سوم تا پنجمشان فاصله بگیرند.

 

در آنسوی نفت مسجد سلیمان در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که فراز کمالوند سرمربی خود را به دلیل اخراج در دیدار مقابل مس، روی نیمکت نخواهد داشت و این موضوع نگران کننده ترین اتفاق برای هوادارانشان است.

نفتی‌ها در ۶ هفته قبلی تنها ۵ امتیاز را بدست آورده‌اند و در رده سیزدهم جدول قرار دارند و به احتمال زیاد در دیدار فردا برای کسب حداقل امتیاز پای به میدان خواهند گذاشت.

جدال خط حمله پرسپولیس و خط دفاع نفت قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود، هرچند جدال خطوط میانی در رسیدن تیم‌ها به اهدافشان تأثیر فراوانی خواهد داشت.

 

پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان