//
کدخبر: ۳۳۲۴۹۰ //

مقصد نهایی ارلینگ هالند مشخص شد؟

بعضی منابع خبری مدعی شده‌اند که ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، مقصد نهایی خود را انتخاب کرده است.

مقصد نهایی ارلینگ هالند مشخص شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هالند در دو فصل اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب بروسیا دورتموند به نمایش گذاشته و همین موضوع باعث شده که برترین باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب او باشند.

هالند از زمان حضور در این باشگاه آلمانی موفق شده 69 بازی برای این تیم انجام دهد و در این تعداد بازی 70 بار نیز دروازه حریفان را باز کرده تا به بازیکنی ارزشمند برای این تیم تبدیل شود.

بند فسخی در قرارداد این بازیکن نروژی با دورتموند وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در تابستان آینده با مبلغ 75 میلیون یورو که با توجه به توانایی‌های او مبلغ زیادی هم نیست، از این تیم جدا شود.

حالا سایت گل مدعی شده که ارلینگ هالند مقصد مدنظرش را انتخاب کرده و تصمیم دارد در صورت جدایی از دورتموند در تابستان 2022 به رئال مادرید ملحق شود.

 

در این خبر آمده که این مهاجم به همراهانش اعلام کرده که انتقال به رئال مادرید بزرگترین خواسته اوست و این تصمیم نهایی است که برای تیم آینده‌اش گرفته است.

پیش از این منچسترسیتی و لیورپول نیز جز تیم‌هایی بودند که نام‌شان بارها در کنار نام این بازیکن 21 ساله آمده بود و پیش از انتقال روملو لوکاکو به چلسی در تابستان سال گذشته، از این تیم نیز به عنوان یکی از مشتریان جدی او نام برده می‌شد.

هالند در این فصل به دلیل مصدومیت نتوانسته دقایق زیادی در ترکیب دورتموند به میدان برود و تنها 10 بازی تحت هدایت مارکو روزه انجام داده است.

انتظار می‌رود که این بازیکن پیش از تعطیلات زمستانی فوتبال آلمان بار دیگر به میادین برگردد و حضور او می‌تواند اوضاع دورتموند را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان