//
کدخبر: ۳۳۲۴۳۶ //

مدیرعامل نساجی:ما جلسه گذاشتیم/تحت هیچ شرایطی در ساری بازی نمی‌کنیم

ایزد سیف‌الله‌پور گفت: به این نتیجه رسیدیم تحت هیچ شرایطی دیگر در ورزشگاه شهدای ساری بازی نکنیم و احتمالا بازی‌هایمان در تهران یا اطراف تهران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نساجی:ما جلسه گذاشتیم/تحت هیچ شرایطی در ساری بازی نمی‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌وگویی درباره ورزشگاه ساری و انتقال میزبانی نساجی به ورزشگاهی دیگر اظهار کرد: ما جلسه گذاشتیم و به این نتیجه رسیدیم تحت هیچ شرایطی دیگر در ورزشگاه شهدای ساری مقابل حریفان‌مان بازی نکنیم. از مسئولان استانی خواهش دارم تلاش کنند تا ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر زودتر آماده شود چون تاخیر در رساندن ورزشگاه باعث می‌شود باشگاه و هواداران ضرر کنند.

او ادامه داد: قبل از بازی با پیکان هم این مساله را عنوان کرده بودیم که ورزشگاه ساری بی کیفیت است و در این بازی هم گل‌هایی که دریافت کردیم روی اوت بلند و روی هوا بود. ما در سه بازی خارج از خانه کیفیت خود را نشان دادیم و این نشان می‌دهد کیفیت زمین روی تیم ما تاثیر گذار است. ما این هفته میهمان هستیم اما برای دو هفته دیگر که میزبان هستیم، باید ورزشگاه‌مان را مشخص کنیم. احتمال قریب به یقین بازی‌هایمان در تهران یا اطراف تهران برگزار خواهد شد.

سیف‌الله‌پور درباره انتخاب امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: او از مدیران خوش نام ورزش است. بعد از این‌که آقای اسدی از جمع ما جدا شد و به باشگاه هوادار رفت، تصمیم گرفتیم هیات مدیره را تقویت کنیم و بر همین اساس آقای فتحی انتخاب شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان