//
کدخبر: ۳۳۲۴۳۴ //

امیری:نحوه جدایی من از پرسپولیس خوب نبود!

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مصدومیت‌های مداوم در ترکیه باعث شد دوران خوبی نداشته باشم.

امیری:نحوه جدایی من از پرسپولیس خوب نبود!
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس، با حضور در برنامه ورزشگاه اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی در پست‌های مختلف؟ خودم با این قضیه کنار آمدم. در هر جای زمین باشم طوری بازی می‌کنم که بعد از سوت پایان وجدانم راحت باشم. در بازی با صنعت نفت هافبک راست شروع کردم و در دفاع چپ تمام کردم.

*یکی از انگیزه‌هایی که این فصل در پرسپولیس ماندم، قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود، اما ساده از کنار آن عبور کردیم. خودمان می‌دانستیم مشکل روحی بزرگی داریم.

*جدایی من از پرسپولیس رفتن خوبی نبود و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. هواداران با رفتن من کنار آمده‌اند، اما من هنوز کنار نیامدم، چون پرسپولیس شرایط سختی داشت. مصدومیت‌های مداوم در ترکیه باعث شد دوران خوبی نداشته باشم.

*بازگشت هواداران به استادیوم؟ طی این سال‌ها که قهرمان شدیم بار‌ها یکدستی خود را از دست داده بودیم، اما هوادار باعث شد ادامه دهیم. در همین بازی نفت به خاطر حضور هواداران برای توپ‌هایی که می‌دانستیم به آن نمی‌رسیم، استارت می‌زدیم.

*به نظرم انتقادات به اسکوچیچ خیلی بیش از حد شده است. نتایج تیم ملی خودش گویای همه چیز است؛ فراموش نکنیم فوتبال ما داشت به سمت نابودی می‌رفت که اسکوچیچ در یک شرایط سخت آمد. ویلموتس هم همین بازیکنان را داشت و امیدوارم صاحب‌نظران فوتبال حمایت کنند.

*نیمکت و بازیکنان ما از وقت‌کشی تیم ملی لبنان خیلی خسته شده بود.

*سردار آزمون وقتی تک به تک می‌شود می‌گوییم گل.

*دوست دارم در جام جهانی با برزیل همگروه شویم.

*ثبت شدن پرتاب دست بیرانوند در کتاب رکورد‌های گینس؟ علی فراتر از آسیا و یک بازیکن خاص است.

*بلاتکلیفی مدیریت پرسپولیس؟ نمی‌توان تأثیر مسائل مالی را در امور فنی نادیده گرفت. امیدوارم وزیر ورزش هرچه سریعتر مدیرعامل پرسپولیس را مشخص کند.

*برد مقابل نفت مسجدسلیمان پیش‌نیاز دربی است. بازی مقابل استقلال به حرفه‌ای‌گری بازیکنان بستگی دارد.

*VAR صددرصد نیاز فوتبال ایران است.

*حضور عزیزی‌خادم در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی با پرسپولیس؟ این اقدام رئیس فدراسیون جای تأمل دارد. هرچقدر از این موارد نبینیم بهتر است. امیدوارم عزیزی خادم این حرکت را برای تیم‌های دیگر هم انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان