//
کدخبر: ۳۳۲۲۱۳ //

باشگاه صنعت نفت در مورد حضور عزیزی خادم توضیحاتی داد

حضور رییس فدراسیون فوتبال در اردوی تیم صنعت نفت یک روز پیش از بازی با پرسپولیس سبب انتقاداتی از عزیزی خادم شد.

باشگاه صنعت نفت در مورد حضور عزیزی خادم  توضیحاتی داد
به گزارش فرتاک نیوز،

این حضور حتی باشگاه صنعت نفت را وادار به توضیح در این باره کرد. جهانگیر کی شمس سرپرست باشگاه صنعت نفت در این باره می گوید:  سازمان مناطق آزاد یکی از حامیان باشگاه صنعت نفت است و سعید محمد به عنوان رئیس این سازمان در اردوی تیم حاضر شد و با اعضای باشگاه به صحبت و همفکری پرداخت. رئیس فدراسیون  فوتبال هم همراه او در اردوی تیم ما شرکت کرد.

او در پاسخ به این سوال که چرا این حضور باید یک روز پیش از بازی با پرسپولیس انجام شود؟ این چنین توضیح می دهد: مشکلات ما در این مدت آنقدر زیاد بوده که از هر کسی که فکرش را کنید، درخواست کمک کرده‌ایم؛ از وزیر ورزش تا نماینده‌های مجلس و ... کمک خواستیم. روز گذشته با توجه به اینکه در تهران حضور داشتیم فرصتی شد تا دبیر مناطق آزاد همراه رئیس فدراسیون در اردوی تیم ما حضور پیدا کنند.مشکلات‌مان را برای آنها بازگو کردیم و عزیزی خادم و محمد هم ابراز امیدواری کردند که مشکلات صنعت نفت هرچه زودتر برطرف شود. این دیدار ارتباطی به بازی با پرسپولیس نداشت.

گفتنی است تیم صنعت نفت هنوز موفق به پرداخت قسط اول بازیکنان خود نشده است. این مشکل فصل گذشته هم در اردوی تیم صنعت نفت وجود داشت تا جایی که سیروس پورموسوی با وجود قرارداد دو ساله با تیم صنعت نفت آبادان توافقی از باشگاه جدا شد و در نهایت جای خود را به علیرضا منصوریان داد.

وزارت نفت بر اساس مصوبه مجلس نمی تواند برای تیم صنعت نفت هزینه کند. در سال های اخیر این تیم به اداره کل ورزش و جوانان کمک هایی در راستای توسعه ورزش همگانی کرده و البته درخواست وزارت نفت این بوده این بودجه بیشتر برای تیم های نفتی لیگ برتر از جمله نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان هزینه شود که فعلا این کمک از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی برنامه ریزی شده است و دو باشگاه نفتی از این کمک بی بهره مانده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان