//
کدخبر: ۳۳۲۱۱۷ //

نفت مسجد سلیمان - مس رفسنجان/ جدال دو خبرنگار تغییر شغل داده در شهر اولین ها

نفت مسجد در خانه میزبان مس رفسنجان است که هر دو تیم از لحاظ امتیازی برابر هستند و تنها تفاضل گل باعث شده مس یک پله بالاتر از نفت قرار بگیرد. دو تیمی که از لحاظ مالی، قابل قیاس با هم نیستند و از لحاظ مهره نیز، نمی شود آنها را با هم مقایسه کرد.

نفت مسجد سلیمان - مس رفسنجان/ جدال دو خبرنگار تغییر شغل داده در شهر اولین ها
به گزارش فرتاک نیوز،

نفت مسجد سلیمان که هفته گذشته در دقیقه ۹۰ مغلوب آلومینیوم اراک شد، باید به مصاف تیمی برود که هفته گذشته توانست پرسپولیس مدعی را متوقف کند و دست به کار بزرگی‌ بزند. شاگردان فراز کمالوند به خوبی می دانند اگر در این بازی مهم امتیاز نگیرند، هفته های سخت تری در انتظارشان خواهد بود. هفته هایی که باید با تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بروند و برای بقا در لیگ مبازره کنند.

نفتی ها باید از این بازی با دست پر بیرون بیایند تا اگر در بازی های بزرگ بازنده شدند، زیاد در جدول سقوط نداشته باشند. اما در سوی مقابل مس رفسنجان پس از گرفتن یک امتیاز حساس از پرسپولیس، سه امتیاز باد آورده را نیز از شهرخورد گرفت تا شراط خود را در جدول بهبود بخشد. (بازی که از سوی کمیته انضباطی سه بر صفر به سود مس رفسنجان اعلام شد) گرفتن همین چهار امتیاز روحیه شاگردان محمد ربیعی را بالا برده و آنها برای گرفتن امتیاز به مصاف مسجد سلیمان می روند. ناگفته نماند در این بازی حساس محمد ربیعی بازیکنان عمانی را نیز در اختیار دارد که قطعا با تیم کامل تری پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت.

شاید این نکته جالب باشد که هر دو سرمربی سابقه خبرنگاری هم دارند و همین امر باعث شده هیچ وقت در حواشی کم نیاورند و به راحتی هم پاسخ رسانه ها را بدهند. اینکه در این بازی حساس کدام مربی سربلند بیرون بیاید، پایان مسابقه مشخص خواهد کرد.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان