//
کدخبر: ۳۳۲۱۰۹ //

فرصت قلعه‌نویی برای فرار از کابوس مجیدی؛ عملیات نجات ژنرال

امیر قلعه‌نویی این هفته، یک‌بار دیگر فرصت دارد تا آمار کابوس‌وار خود مقابل فرهاد مجیدی را به پایان برساند.

فرصت قلعه‌نویی برای فرار از کابوس مجیدی؛ عملیات نجات ژنرال
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی هنوز، پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر محسوب می‌شود. کسی که تمام قهرمانی‌های استقلال در تاریخ لیگ برتر با او به دست آمده و دو بار هم، توانسته سپاهان را به جام قهرمانی برساند. او هر وقت روبروی استقلال هم قرار گرفته توانسته برای این تیم دردسر درست کند. مگر اینکه فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال باشد. آمار بازی‌های قلعه‌نویی و مجیدی، کاملا یک طرفه است. قلعه‌نویی 4 بار با دو تیم مختلف و در دو جام مختلف، روبروی مجیدی قرار گرفته و نتیجه همه این بازی‌ها، با شکست ژنرال به پایان رسیده‌اند.

قلعه‌نویی لیگ نوزدهم برای اولین‌بار در لیگ برتر روبروی استقلال مجیدی قرار گرفت. تیم او، با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. چند روز بعد، بازی جام حذفی را با استقلال برگزار کرد و این‌بار، 2 بر صفر بازی را باخت. شکست در این دو بازی، بیشتر تحت تاثیر اشتباهات شایان مصلح و اعتراض قلعه‌نویی به داوری قرار گرفت. فصل بعد اما، مجیدی نشان داد بردهایش مقابل قلعه‌نویی اتفاقی نبوده‌اند. او یک بار دیگر، هم در لیگ و هم در جام حذفی تیم تازه قلعه‌نویی را برد. استقلال در لیگ برتر، 2 بر صفر موفق به پیروزی مقابل گل‌گهر شد و در جام حذفی هم، از باخت یک گله به بازی برگشت و پیروزی را به دست آورد.

در بازی چهارشنبه گل‌گهر و استقلال، قلعه‌نویی نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند و دلیل آن هم، مصاحبه تند او پس از بازی آخر فصل پیش با استقلال است. هیچ مربی جز مجیدی در فوتبال ایران، نتوانسته بیشتر از دو بار روبروی قلعه‌نویی قرار بگیرد و رکورد 100 درصد پیروزی داشته باشد. اتفاقی که برای مجیدی افتاده و او از 4 بازی، 4 برد دارد. قلعه‌نویی این هفته، می‌تواند حداقل با یک تساوی جلوی ادامه این روند را بگیرد. در روزی که خودش روی نیمکت نیست، شاید کابوس او مقابل مجیدی به پایان برسد. یک برد دیگر برای مجیدی، آمار تقابل‌های دو نفره آن‌ها را عجیب‌تر از گذشته خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان