//
کدخبر: ۳۳۲۰۲۱ //

رفتارهای عجیب در پرسپولیس و استقلال/ یعنی همه باید فیکس باشند؟

از قرار معلوم پرسپولیس و استقلال باید در هر بازی با 25 بازیکن فیکس به میدان بروند تا به این حضرات نازک‌نارنجی بر نخورد؛ کسانی که انگار از فوتبال حرفه‌ای فقط پول درشت گرفتن را یاد گرفته‌اند!

رفتارهای عجیب در پرسپولیس و استقلال/ یعنی همه باید فیکس باشند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اخباری که در مورد بدقلقی کردن بابک مرادی در استقلال به گوش می‌رسید تایید شده و حالا رسانه‌ها رسما خبر داده‌اند این بازیکن از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. مرادی که قابلیت بازی در پست دفاع و بال چپ را دارد، امسال عمدتا روی نیمکت بوده و فرصت حضور در زمین به او نرسیده است. به همین دلیل هم این بازیکن در جلسه تمرینی بعد از بازی با نساجی از دستور کادرفنی برای تمرین کامل سرپیچی کرده و بعد هم گفته اگر باشگاه به او احتیاج ندارد، نامه عدم نیاز بدهد. نهایتا هم کار رسیده به این جا که فرهاد مجیدی موقتا او را کنار گذاشته است.

پیش از این هم در پرسپولیس ماجرای رفت و برگشت علیرضا ابراهیمی را داشتیم. مدافع پیشین گل‌گهر که ابتدای فصل به جمع سرخپوشان پیوسته، فعلا موفق به تثبیت جایگاه خودش در ترکیب اصلی نشده است. او بعد از تنها دو بازی در اعتراض به این روند از حضور در تمرین تیم خودداری کرد، هرچند بعد از پادرمیانی‌هایی که صورت گرفت، او به تمرینات بازگشت. در همین تیم پرسپولیس اما علیرضا دهقانی نتوانست نیمکت‌نشینی را تاب بیاورد و رسما جدا شد!

توجه داشته باشید همه این مسایل در بزرگترین تیم‌های ایران رخ می‌دهد؛ آن هم در شرایطی که فقط چند هفته از آغاز مسابقات گذشته و هنوز به هفته ششم هم نرسیده‌ایم. این تیم‌ها آنقدر بزرگ هستند که بازیکن اگر سی هفته هم روی نیمکت آنها نشست نباید جیک بزند، اما حالا می‌بینینم حتی فوتبالیست‌های نه‌چندان سرشناس هم صرفا با چند بازی نیمکت‌نشینی پشت چشم نازک می‌کنند. از قرار معلوم پرسپولیس و استقلال باید در هر بازی با 25 بازیکن فیکس به میدان بروند تا به این حضرات نازک‌نارنجی بر نخورد؛ کسانی که انگار از فوتبال حرفه‌ای فقط پول درشت گرفتن را یاد گرفته‌اند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان