//
کدخبر: ۳۳۱۸۷۶ //

غیبت رضاییان در برد مقابل یاران اسماعیلی

العربی در روز نیمکت‌نشینی هافبک ایرانی خود برابر السیلیه شکست خورد.

غیبت رضاییان در برد مقابل یاران اسماعیلی
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب دیدارهای هفته ششم جام اوریدو(ستارگان) قطر، تیم فوتبال العربی در حالی که فرشید اسماعیلی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن مقابل السیلیه‌ای قرار گرفت که رامین رضاییان را در لیست بازیکنان خود نمی‌دید.

 

یاران رضاییان که در چهار مسابقه اخیرشان در جام ستارگان قطر یک پیروزی، دو مساوی و یک شکست داشتند، در دیدار امروز توانستند به دومین برد متوالی در این رقابت‌ها دست یابند و العربی را مغلوب کنند.

 

العربی که پیش از این در جام اوریدو شکستی متحمل نشده بود، امروز با نتیجه ۳ بر یک در بازی مقابل السیلیه شکست خورد تا صدر جدول گروه B این رقابت‌ها را از دست بدهد و یاران رضاییان با ۸ امتیاز به رتبه اول برسند.

 

فرشید اسماعیلی، هافبک ایرانی العربی برخلاف رقابت‌های اخیرشان در لیگ ستارگان قطر که در چهار مسابقه به میدان رفته بود، امروز مقابل السیلیه تا پایان نیمکت‌نشین بود و نتوانست دومین بازی خود در جام اوریدو را انجام بدهد.

رامین رضاییان نیز که هفته گذشته در دیدار جام ستارگان مقابل قطر اس. سی در حضور یک نیمه‌ای خود یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، امروز در فهرست تیمش برابر العربی قرار نداشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان