//
کدخبر: ۳۳۱۸۳۱ //

فداکاری طارمی اشک یک مادر را سرازیر کرد (عکس)

فرانسیسکو کونسیسائو، وینگر جوان پورتو و خانواده او شبی فراموش نشدنی را مقابل فیرنسه سپری کردند.

فداکاری طارمی اشک یک مادر را سرازیر کرد (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیشب پورتو نمایش درخشانی مقال فیرنسه داشته و با پنج گل این تیم را شکست داد. در دقیقه 72 این دیدار فرانسیسکو کونسیسائو گل پنجم پورتو را در بازی مقابل فیرنسه به ثمر رساند. وینگر جوان و پرتغالی پورتو پنالتی اعلام شده روی مهدی طارمی را تبدیل به گل کرده و بالاخره نام خود را در بین فهرست گلزنان این مسابقه ثبت کرد.

اما جالب اینجاست فرانسیسکو کونسیسائو بلافاصله بعد از گلزنی به سمت پدر خود سرجیو، سرمربی پورتو رفته و بابت دادن شانس بازی و درخشش در ترکیب این تیم از او تشکر کرد. جالب اینجاست سرجیو بعد از این دیدار مدعی شد فرزندش فرانسیسکو کونسیسائو باید از مهدی طارمی تشکر می کرده، زیرا نواختن این پنالتی حق مهاجم ایرانی پورتو بوده و او این شانس را به بازیکن جوان تیم واگذار کرده است. جالب اینجاست خود طارمی در این دیدار موفق به گلزنی نشد، اما باز هم شانس زدن پنالتی را به فرانسیسکو کونسیسائو واگذار کرد.

اما در ادامه تصویر مادر فرانسیسکو کونسیسائو نیز روی سکوهای استادیوم نشان داده شد که او نیز بابت گلزنی فرزندش به شدت احساساتی شده و اشک ریخت تا فضای دراماتیک این دیدار با به تصویر کشیدن شدن این صحنه تکمیل شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان