//
کدخبر: ۳۳۱۷۵۵ //

هافبک هلندی بارسلونا در رادار مدیران شیاطین سرخ

در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون پل پوگبا مطرح بوده است و به نظر می رسد که این هافبک فرانسوی در حال سپری کردن آخرین فصل حضور خود در جمع شیاطین سرخ است و دیگر قصد ندارد که در این باشگاه بماند و نمی خواهد قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کند.

 هافبک هلندی بارسلونا در رادار مدیران شیاطین سرخ
به گزارش فرتاک نیوز،

پل پوگبا در حال حاضر در سال آخر قرارداد خود با منچستر یونایتد قرار دارد و در صورتی که تمدید قرارداد میان او و شیاطین سرخ صورت نپذیرد، این بازیکن در تابستان آینده تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و بدین ترتیب می تواند به طور رایگان راهی تیم دیگری شود. منچستر یونایتد با توجه به بن بستی که فعلا در مذاکرات تمدید قرارداد با پوگبا به وجود آمده است، به دنبال پیدا کردن جانشین برای این هافبک فرانسوی است.

به گفته The independent، مدیران شیاطین سرخ وضعیت فرنکی دی یونگ را زیر نظر گرفته اند و به دنبال این هستند که در صورت پیش آمدن فرصت مذاکرات با او را شروع کنند و این هافبک هلندی بارسلونا برای تابستان آینده جذب کنند. البته منچستر یونایتد کار راحتی برای آوردن دی یونگ ندارد چرا که این بازیکن مورد اعتماد ژاوی است و از بازیکنانی است که سرمربی جدید بارسلونا روی او حساب باز می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان