//
کدخبر: ۳۳۱۷۴۷ //

شروع نگران کننده ژستد؛ دو بازی و یک شوت داخل چارچوب

رودی ژستد در دو بازی ابتدایی با پیراهن استقلال، عملکردی پایین‌تر از حد انتظار داشته و هواداران این تیم را نگران کرده است.

شروع نگران کننده ژستد؛ دو بازی و یک شوت داخل چارچوب
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال برای دومین هفته پیاپی، در لیگ برتر متوقف شد و صدرجدول را هم از دست داد. مورد مشترک دو بازی بدون برد اسقلال، حضور رودی ژستد در زمین بوده است. خرید خارجی آن‌ها در خط حمله که بر خلاف کوین یامگا، عملکرد ضعیفی داشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

ژستد 33 ساله، اولین بار مقابل فجرسپاسی با پیراهن استقلال به زمین رفت. او در این بازی، هیچ شوتی به سمت دروازه حریف نداشت و مجیدی مجبور شد دقیقه 61 او را بیرون بکشد. او از «متریکا» ضعیف‌ترین نمره را گرفت و بدترین بازیکن تیم بود. فرهاد مجیدی امیدوار بود در تهران و زمین هموار آزادی، ژستد عملکرد متفاوتی داشته باشد. اتفاقی که نیفتاد و بازی مقابل نساجی هم او نتوانست به کمک استقلال بیاید. ژستد این بار موقعیت‌های بهتری داشت، سه شوت زد که یکی از آن‌ها داخل چارچوب بود اما همه موقعیت‌هایش با بی‌دقتی از دست رفتند. ناامید کننده‌ترین حرکت او، زمانی بود که فرصت تک‌به‌تک را با جلو انداختن بیش از حد توپ هدر داد و بخاطر خطا روی دروازه‌بان کارت زرد گرفت. نتیجه این عملکرد، تعویض دوباره او در دقیقه 74 بود.

استقلالی‌ها که پس از درخشش یامگا منتظر درخشش دیگر خارجی تیم‌شان بودند، حالا نگران وضعیت ژستد هستند. بازیکنی که در 135 دقیقه بازی، فقط یک شوت داخل چارچوب زده و تحرک بالایی در خط حمله ندارد. ژستد بازی با فجر کمترین نمره را بین بازیکنان استقلال گرفت و مقابل نساجی هم خوش شانس بود که با وجود نمایش ضعیف، سه بازیکن دیگر استقلال از او بدتر بودند. با این شرایط، شاید در بازی‌های آینده شانس ارسلان مطهری برای گرفتن جای ژستد بیشتر شود و خرید فرانسوی استقلال، بر خلاف هموطنش نتواند در ترکیب اصلی آبی‌ها جا بیفتد. مگر اینکه او هم مثل شیخ دیاباته، پس از شروعی نه چندان خوب اوج بگیرد و معادلات را، به نفع خود تغییر دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان