//
کدخبر: ۳۳۱۷۴۵ //

اطلاعیه باشگاه ملوان در خصوص اتفاقات دیدار برابر شهرداری آستارا

اطلاعیه باشگاه ملوان در خصوص اتفاقات دیدار برابر شهرداری آستارا
به گزارش فرتاک نیوز،

دربی گیلان در هفته ششم از لیگ یک فوتبال در حالی به اتمام رسید که تحسین و تمجید همه بینندگان این دیدار را به همراه داشت . یک فوتبال کاملا پویا و با برنامه که در نهایت با پیروزی سزاوارانه ملوان همراه شد . برای فوتبال گیلان که سالهاست از حق خود دور مانده است آرزوی این داریم که نماینده ای در سطح اول فوتبال داشته باشد و امیدواریم با تیم های خوبی که در لیگ داریم امسال سالی باشد که این مهم محقق گردد .

اما در پایان بازی شاهد بیان شدن حرفهایی بودیم که نه شایسته فوتبال بود و نه حتی به واقعیت نزدیک بود . تجربه سالها حضور در فوتبال حداقل این را به ما آموخته است که تیم میزبان وظیفه امنیت و برقراری بازی را به عهده دارد و این موضوعی کاملا واضح و مبرهن می‌باشد پس اگر قرار بر ممانعت از حضور تماشاگران است این مهم باید توسط و با هماهنگی تیم میزبان صورت گیرد نه میهمان !  مدیریت ملوان هم بعنوان تیم میهمان با صدور اطلاعیه ای در شب قبل از بازی از تمام هواداران تقاضا نمود که از حضور در استادیوم پرهیز نمایند و همین نشان از همکاری در برگزاری این دیدار داشته است . حالیه اگر قصوری در مدیریت دربهای ورود از تیم میزبان و مسئولین برگزار کننده بازی سر زده باشد چرا این قصور به مسئولین ملوان منتصب میگردد ؟! اینکه گفته می شود ملوان تماشاگر سازمان یافته به این بازی آورده است بیشتر شبیه به مزاح می ماند زیرا اگر قرار بر حضور سازمان یافته هواداران بود هیچگاه تعداد هوادارانمان این چیزی که مشاهده کردید ، نمی بود ! به نظر می‌رسد مطرح کردن چنین مطالبی و زیر سوال بردن این بازی که به جرات میتوانیم آنرا یکی از بهترین بازیهای لیگ امسال بنامیم چیزی جز فرار به جلو و منحرف کردن افکار عمومی نباشد ، روشی نخ نما برای عزیزانی که برای فرار از مسائل فنی زمین و زمان را به هم دوخته تا اذهان را از اتفاقات فنی درون زمین منحرف نمایند .

ردیف کردن خیل اسامی و متهم کردن آنها ( که حتما بار حقوقی دارد ) برای فرار از مسئولیت شکست آن هم در هفته ششم نیز از اتفاقات عجیب لیگ ماست . همان‌قدر عجیب که بگوییم ملوان که جای زخمهای فراوانی از لیگ های گوناگون و نظر لطف دست اندرکاران فوتبال کشور دارد زیر چتر حمایت همان عزیزان است ! فراموش نکنیم ملوان در سالی سقوط کرد که به گواه برنامه نود یازده پنالتی مسلم آن نادیده گرفته شد . جالب است در همین بازی گذشته ی لیگ ملوان در دیدار خانگی با اشتباه مسلم داوری که تمامی کارشناسان تایید نمودند در دقیقه 88 با خطای هند گل دریافت کرد و اگر جدیت و تلاش مجموعه ی تیم و گل دقیقه 92 نبود حال ملوان 2 امتیاز کمتر در جدول داشت !

و اما مسأله نهایی که به واقع موضوعی مهمتر و فراتر از فوتبال است . آقایان ! در شرایط کنونی و با وجود نگاه تنگ نظرانه برخی که در پی ایجاد اختلاف بین اقوام این مرز و بوم هستند اینگونه اختلاف افکنی و روشن کردن آتش دشمنی بین دو شهر آن هم صرفا برای رفع و رجوع گناه یک باخت چه توجیهی دارد ؟! اینگونه نظرات دروغ و خلاف واقع هیچ سودی جز تفرقه نخواهد داشت . وقتی مدیر عامل و سرمربی تیم در پایان بازی با احترام از نماینده ی آستارا (پاره ی تن استان سرسبزمان گیلان) صحبت میکنند ، وقتی در همین تیم فعلی ملوان بازیکنی آستارایی داریم که از سیزده سالگی عضو این باشگاه بوده است وقتی مردمان این دو شهر سالهاست که در کنار هم به کار و زندگی مشغولند پس شما چگونه به خود اجازه میدهید برای توجیه ناکامی تان در این دیدار اینچنین مسائلی را مستمسک قرار دهید ؟! کاش همه ما که در پیروزی ها سینه ستبر میکنیم و آن را حاصل تفکر و تلاش خود می‌دانیم در باخت ها هم ظرفیت و تحمل پذیرش مسئولیت را داشته باشیم ، آنهم در دیداری فنی که به گواه کارشناسان هیچ اشتباه تاثیرگذار داوری در آن صورت نگرفت و تصاویر تلویزیونی و ضبط شده گواه تمامی مسائل فنی درون زمین است .

ضمن اینکه حق اعتراض قانونی در برابر تهمت هایی که به باشگاه ملوان وارد شده را محفوظ می‌دانیم لازم می‌دانیم بگوییم این بازی تمام شد و بیست و هشت هفته دیگر تا پایان بازیهای لیگ فرصت داریم . بر همه ما واجب است با سعه صدر به نتایج فوتبال نگاه کنیم و سعی کنیم بازی را در زمین فوتبال و در طی نود دقیقه به پایان برسانیم . در پایان برای تیم فوتبال شهرداری آستارا و همه باشگاه های استانمان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان