//
کدخبر: ۳۳۱۷۳۷ //
دی یانگ و کوتینیو امیدوار باشند

چراغ سبز غیرمنتظره ژاوی به دو بازیکن مغضوب

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری دیروز خود به دو بازیکن روحیه داد و ابراز امیدواری کرد تا بتوانند ارزش های شان را ثابت کنند.

چراغ سبز غیرمنتظره ژاوی به دو بازیکن مغضوب
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته اولین نشست خبری ژاوی به عنوان سرمربی بارسا پیش از یک بازی لالیگا برگزار شد. امشب در نوکمپ دربی کاتالونیا بین بارسا و اسپانیول برگزار شد و آبی اناری ها به دنبال ثبت اولین پیروزی با سرمربی جدید خود هستند.

ژاوی در نشست خبری خود به دو بازیکنی که به نظر می رسد دیگر جایی در بارسا نداشته باشند؛ چراع سبز نشان داد و همه را متعجب کرد.

ابتدا او لوک دی یونگ را بازیکنی خطاب کرد که روی وی حساب می کند و به تمجید از فیلیپ کوتینیو هم پرداخت.

دی یانگ در روز پایانی نقل و انتقالات بود که از سویا قرضی به بارسا آمد ولی هرگز بازیکنی در حد و اندازه های این تیم نشان نداده، با این حال ژاوی در مورد این مهاجم بلندقامت هلندی گفت: « در حال حاضر لوک دی یانگ به کار من می آید. از خط میانی تا حمله غایبان مهمی داریم و روی لوک حساب می کنم. برای من الان تک تک بازیکنان حائز اهمیت هستند. شرایط برای دی یانگ نیز یکسان است و برایم فرقی با دیگران ندارد.»

ژاوی در مورد فیلیپ کوتینیو، گران ترین بازیکن تاریخ بارسا هم گفت :« فیلیپ بازیکنی چند پسته است و معتقدم باید اعتماد به نفس او را بازیابی کرد. با او حرف زده ام و برایم بازیکن مهمی است. دوباره می توان او را به اوج برگرداند. کوتینیو هافبکی است که هم خوب گل می زند و هم خلق موقعیت می کند. زیر نظر من فرصت برای اثبات خودش خواهد داشت و مشکل او از نظر من فقط ذهنی است. باید به کوتینیو روحیه داد و کسی شکی در استعداد او ندارد. اگر همه چیز خوب پیش برود، دقایق زیادی بازی خواهد کرد.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان