//
کدخبر: ۳۳۱۳۷۰ //

تغییر نقش آزمون به نفع تیم ملی؛ شلیک اول

سردار آزمون که در بازی‌های اخیر نقش گل‌ساز تیم ملی را داشت، در غیاب طارمی توانست زننده گل‌های حساسی برای ایران باشد.

تغییر نقش آزمون به نفع تیم ملی؛ شلیک اول
به گزارش فرتاک نیوز،

 دو گل حساس از سردار آزمون، سرنوشت دو بازی آخر ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را عوض کرد. بازی با لبنان، تیم ملی تا دقیقه نود از حریفش عقب بود اما گل هوشمندانه آزمون و سرعت او در به جریان انداختن دوباره مسابقه، به ایران فرصت داد تا از این شکست یک پیروزی شیرین بسازد. آزمون مقابل سوریه هم زمانی که حریف قصد گلزنی داشت، با یک فرار سریع روی ضد حمله زننده گل اول ایران بود. گلی که باعث شد سوریه جلوتر بکشد و تیم ملی، کار ساده‌تری برای زدن گل‌های بعدی داشته باشد.

سردار آزمون، بهترین گلزن فعلی تیم ملی است. با این حال در شروع مرحله نهایی انتخابی، او نقش همیشگی را تغییر داد و تبدیل به بهترین گل‌ساز تیم ملی شد. او بازی رفت مقابل سوریه غایب بود و در عوض، سه بازی بعدی که به زمین رفت، توانست پاس گل بدهد. در بازی با عراق و امارات، او گل‌های حساسی برای مهدی طارمی ساخت و مقابل کره‌جنوبی، پاس گل مساوی ایران را به علیرضا جهانبخش داد. در روزهای غیبت طارمی، آزمون یک بار دیگر نشان داد می‌تواند بار خط حمله تیم ملی را به دوش بکشد.

آزمون 5 بازی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، برای ایران انجام داده و در تمامی مسابقات، توانسته گل بزند یا گل بسازد. او سه بازی پیاپی، گل ساخت که دو پاس او تک گل ایران به امارات و کره‌جنوبی را رقم زدند. در دو بازی اخیر هم گل زده که هر دوی آن‌ها، شلیک اول ایران به لبنان و سوریه بودند. سردار، نشان داده می‌تواند نقشش را بر اساس منافع تیم ملی تغییر دهد. در حضور طارمی و جهانبخش، یک گل‌ساز خلاق باشد و در غیاب آن‌ها، خودش وظیفه باز کردن دروازه حریف را به عهده بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان