//
کدخبر: ۳۳۱۱۷۱ //

خبر خوب برای ژاوی در آستانه دربی کاتالونیا

شش بازیکنی که حضور آنها در دربی کاتالونیا با ابهام روبرو بود مشکلی برای همراهی بارسلونا نخواهند داشت.

خبر خوب برای ژاوی در آستانه دربی کاتالونیا
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا شنبه هفته آینده در اولین مسابقه ای که ژاوی هرناندز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت در دربی کاتالونیا به مصاف اسپانیا خواهد رفت و حالا مشخص شده که شش بازیکن این تیم که حضور آنها در این مسابقه با ابهام روبرو بود، مشکلی برای همراهی بارسا نخواهند داشت؛ اتفاقی که قطعاً خبر بسیار خوبی برای ژاوی محسوب می‌شود.

بر این اساس پدری، نیکو، پیکه، اریک گارسیا، سرخی روبرتو و نتو در تمرینات امروز بارسلونا حضور یافتند و می توانند بدون مشکل این تیم را در برابر اسپانیول همراهی کنند. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با تمرین امروز بارسا به حضور دنی‌آلوز بازمی‌گشت. این ستاره برزیلی بعد از انجام معاینات پزشکی بلافاصله اولین تمرین خود را با بارسا انجام داد تا نشان دهد که از آمادگی کامل برخوردار است.

با این حال ژاوی برای دیدار برابر اسپانیول چهار غایب قطعی خواهد داشت. بر این اساس آنسو فاتی، عثمان دمبله، سرخیو آگوئرو و مارتین برایتویت قادر به همراهی بارسا برابر تیم همشهری نخواهند بود. این در حالی است که وضعیت سرجینیو دست در هاله ای از ابهام است چراکه این ستاره آمریکایی از ناحیه کمر احساس درد می کند و مشخص نیست که آیا ژاوی می تواند در دربی کاتالونیا روی این بازیکن حساب باز کند یا خیر و در واقع همه چیز به روند ریکاوری او بستگی دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان