//
کدخبر: ۳۳۱۰۴۸ //

اسپانیا بدون حرف و حدیث مسافر قطر شد (عکس)

تیم ملی اسپانیا با غلبه بر سوئد به عنوان تیم نخست گروه راهی جام جهانی 2022 شد.

اسپانیا بدون حرف و حدیث مسافر قطر شد (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از حساس‌ترین بازی‌های شب پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا را در سویای اسپانیا شاهد بودیم؛ جایی که تیم های ملی اسپانیا و سوئد به مصاف هم رفتند.

اسپانیا با 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات بود و امشب برای قطعی کردن صعود خود تنها به یک امتیاز نیاز داشت؛ حریف این تیم سوئد بود؛ تیمی که با 15 امتیاز به دنبال کسب پیروزی و صعود به رده نخست بود تا بتواند به عنوان تیم نخست گروه راهی قطر شود.

دو تیم اسپانیا و سوئد امشب در حالی به مصاف هم رفتند که بازی رفت را سوئد با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود. در این دیدار که به نوعی یک دیدار انتقامی برای اسپانیا هم به شمار می رفت، شاگردان انریکه موفق شدند با یک گل از سد حریف خود بگذرند.

تلاش دو تیم در نیمه اول گلی به همراه نداشت و اسپانیا و سوئد با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند؛ نیمه دوم بازی هم تا دقایق پایانی گلی در پی نداشت و درحالی که می رفت با همین نتیجه، بلیط اسپانیا برای قطر رزرو شود، این تیم توسط آلوارو مورتا دروازه میهمان را باز کرد.

مهاجم تیم ملی اسپانیا در دقیقه 86 بازی روی یک ارسال از سمت راست، با ضربه سر چکشی و غیرقابل مهار دروازه سوئد را هدف گرفت که توپ دور از دستان اولسن به تور چسبید تا اسپانیا با کسب پیروزی یک بر صفر، صعود بدون حرف و حدیثی به جام جهانی داشته باشد. این تیم با برد امشب، 19 امتیاز شد و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم (سوئد) به عنوان صدرنشین گروه دوم، بلیط قطر 2022 را به نام خود رزرو کند.

این دیدار در شرایطی به سود اسپانیا به پایان رسید که ستاره میدان گاوی، بازیکن 17ساله این تیم بود؛ بازیکنی که در میانه میدان درخشش قابل توجهی داشت و آماری که به جا گذاشت تحسین برانگیز بود. قهرمان جام جهانی 2010 با علاوه بر گاوی، ستاره های جوان دیگری هم دارد؛ ستاره هایی که در قالب نسل جدید فوتبال اسپانیا می توانند خود را در جام جهانی 2022 نشان دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان