//
کدخبر: ۳۳۰۹۶ //
مدافع عراقی مورد نظر برانکو؛

نقل و انتقالات تابستانی و اشتباه بزرگ پرسپولیس

این روزها پرسپولیس یکی یکی بازیکنان مورد توجه برانکو را دارد جذب می کند ولی آیا تمامی این بازیکنان می توانند انتخاب های درستی باشند.

نقل و انتقالات تابستانی و اشتباه بزرگ پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سفر سعد ناطق به تهران هنوز هیچ ارتباطی به امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارد. بر خلاف شایعات منتشرشده، ناطق تنها به عنوان بازیکن تیم ملی عراق برای میزبانی از ژاپن در زمین بی طرف در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به تهران سفر خواهد کرد.

 

 پرسپولیس در چند مقطع مختلف خواهان جذب این مدافع چپ عراقی شده اما هیچوقت مذاکره رسمی با او نداشته است. قرمزها میتوانند از سفر سعد به تهران برای مذاکره با او استفاده کنند اما سوال اینجاست که آیا پرسپولیس اساسا به چنین بازیکنی در ترکیب نیاز دارد؟ و آیا هزینه بالای جذب ناطق با توجه به بازیکنانی که این تیم برای پست دفاع چپ در اختیار دارد، منطقی خواهد بود؟

 

محمدامین آرام طبع به صورت رسمی از جمع پرسپولیسی ها جدا خواهد شد اما او هیچوقت در تیم برانکو یک مهره مهم نبوده و جداییاش چیزی را تغییر نخواهد داد. ربیعخواه که در بیشتر هفته های فصل مدافع چپ ثابت سرخپوشان بود، این فصل نیز به حضور در تیم ادامه میدهد. حسین ماهینی که اواخر فصل در سمت چپ خط دفاعی درخشان ظاهر شد و از همین پست به تیم منتخب ای.اف.سی نیز راه پیدا کرد، یکی دیگر از انتخاب های ایوانکوویچ برای پست دفاع چپ به شمار میرود.

 

 علاوه بر این دو بازیکن، با جذب شجاع خلیل زاده، احتمال بازگشت محمد انصاری به پست دفاع چپ نیز وجود دارد و حتی خرید جدید باشگاه سیامک نعمتی نیز از توانایی بازی در پست مدافع چپ برخوردار است. طبیعتا در چنین شرایطی جذب ناطق به جز دلال های این بازیکن، برای هیچکس ضروری به نظر نمیرسد. ناطق بازیکن خوبی به نظر میرسد اما نباید فراموش کرد که او یک فوتبالیست عراقی است و مرور عملکرد ستاره های عراقی لیگ برتر، فهرستی از بی نظمی و بداخلاقی پیش روی فوتبالی ها قرار میدهد. معضل دفاع چپ پرسپولیس، دیگر وجود خارجی ندارد و مدیران باشگاه باید در پست های دیگری به دنبال تقویت تیمشان باشند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان