//
کدخبر: ۳۳۰۹۵۹ //

زمان معارفه سرمربی تراکتور مشخص شد

سرپرست تراکتور توضیحاتی در مورد زمان معارفه زونی میرسولدو به بازیکنان این تیم ارائه کرد.

 زمان معارفه سرمربی تراکتور مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کاظم محمودی در مورد حضور زونیمیر سولدو، در تبریز و عقد قرارداد با باشگاه تراکتور اظهار داشت: وی ساعت 12 شب گذشته همراه با فابین وارد تبریز شد. ساعت یک بامداد هم قرارداد را امضاء کردیم و ساعت 15 امروز تمرینات تراکتور با حضور سرمربی جدید برگزار می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا سولدو فقط یک دستیار به ایران آورده است،‌ گفت: فقط فابین با این مربی به ایران آمده، سایر دستیاران ایرانی هستند که ظرف روزهای آینده آنها را معرفی خواهیم کرد. البته احتمالا یکی دو مربی ایرانی به کادر فنی فعلی ما اضافه خواهند شد.

سرسپرست تیم فوتبال تراکتور در مورد درخواست سولدو برای در اختیار گرفتن امکانات توضیح داد: وی قبل از حضور در تبریز در مورد همه مسائل با هیات مدیره و مدیریت باشگاه صحبت کرده است. امروز هم به باشگاه می‌آید و امکانات را از نزدیک می‌بیند. هر چیزی بخواهد در اختیارش قرار می‌دهیم.

محمودی در مورد میزان امیدواری‌اش به عملکرد این مربی کروات در تراکتور گفت: امسال تیم جوانی داریم. سولدو هم ضمن اینکه بازیکن توانمندی بود مربی توانایی هم هست. به موفقیت‌اش در تراکتور امیدوار هستم. همه باید به وی کمک کنیم، هواداران و مسئولان باشگاه هم باید از این مربی حمایت خوبی داشته باشند و همه امکانات را در اختیارش قرار بدهیم تا به موفقیت برسد. اطمینان دارم این اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه به نظر می‌رسد باید مدیران تراکتور صبر و تحمل خود را بالاتر برده و برخلاف سایر مربیان فرصت بیشتری به سولدو بدهند، توضیح داد: ثبات خیلی مهم است، ان‌شاءالله از این به بعد رویه‌ای پیش می‌گیریم که ثبات مربیگری و مدیریتی در تراکتور جا بیفتد. اطمینان داریم آینده روشنی برای تیم ما رقم خواهد خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان