//
کدخبر: ۳۳۰۸۱۳ //

رسمی: دنی آلوس به بارسلونا برگشت

باشگاه بارسلونا تایید کرد که دنی آلوس، مدافع راست باتجربه برزیلی، را بار دیگر به خدمت گرفته است.

رسمی: دنی آلوس به بارسلونا برگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

آلوس که بین سال های 2008 تا 2016 برای بارسلونا بازی کرده بود، بعد از بازی برای یوونتوس و پاری سن ژرمن، دو سال قبل به برزیل برگشت تا پیراهن سائوپائولو را به تن کند اما با حضور ژاوی روی نیمکت آبی و اناری، شرایط برای بازگشت دنی آلوس به نوکمپ هم فراهم شد و او تا پایان فصل جاری برای تیم سابقش بازی خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است:" باشگاه بارسلونا و دنی آلوس برای پیوستن این بازیکن به تیم اول باشگاه برای هفته های باقی مانده فصل جاری به توافق رسیدند.

این بازیکن برزیلی از هفته آینده در تمرینات حضور پیدا کرد اما تا ژانویه نمی تواند برای بارسا بازی کند. باشگاه جزئیات کامل معارفه رسمی او به عنوان بازیکن جدید بارسلونا را اعلام خواهد کرد."

آلوس پیش از این در مورد احتمال بازگشت به بارسا گفته بود:" بسیار فرصت طلبانه خواهد بود اگر بگویم که بارسلونا اکنون به من نیاز دارد. من همیشه گفته ام که به این دلیل باشگاه را ترک کردم که می دیدم اوضاع آنطور که باید پیش نمی رود.

ار بارسا فکر می کند که به من نیز دارد، فقط باید با من تماس بگیرد. هنوز فکر می کنم کهه می تواند در هر تیمی بازی کنم و بیشتر در بارسا، به دلیل تعدد بازیکنان جوانی که آنها اکنون در اختیار دارند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان