//
کدخبر: ۳۳۰۸۰۱ //

۵۰ روز تا یک شروع یک اتفاق بزرگ/ بمب پیش از تابستان آینده می‌ترکد؟

سران قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان گذشته به کیلیان امباپه اجازه جدایی ندادند اما او ۵۰ روز دیگر می‌تواند به راحتی با هر باشگاهی صحبت کند.

۵۰ روز تا یک شروع یک اتفاق بزرگ/ بمب پیش از تابستان آینده می‌ترکد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

کیلیان امباپه به آرزوی خود که رفتن به رئال مادرید است نزدیک شده است. این مهاحم فرانسوی می‌تواند در اول ژانویه ۲۰۲۲ به صورت قانونی با رئال مادرید مذاکره کند. باشگاه رئال هزینه‌ی انتقال این بازیکن را آماده کرده است. البته در صورتی که امباپه به عنوان بایکن آزاد به مادرید برود پاداش سنگینی بابت حق انتقال دریافت خواهد کرد. قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن تابستان به پایان می‌رسد و بنابراین، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی او به طور قانونی می‌تواند با هر باشگاه دیگری توافق کند. خود امباپه فقط یک تیم را مد نظر دارد که آن هم رئال مادرید است و البته رئالی‌ها نیز مدت‌ها است به دنبال جذب این بازیکن هستند و حالا کمتر از ۵۰ روز تا رسیدن به خواسته خود فاصله دارند.

سران قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان گذشته به او اجازه جدایی ندادند. خود او یک ماه پیش در مصاحبه‌ای در اکیپ به طور واضح گفت: «اگر می‌رفتم، فقط به رئال مادرید می‌رفتم.» در تابستان رئال حتی پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی داد که نتوانست پاریسی‌ها را راضی کند و این ستاره مجبور شد در پاریس بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان