//
کدخبر: ۳۳۰۷۵۸ //

پیشنهاد خیره‌کننده اتحادیه فوتبال انگلیس به ساوت‌گیت

اتحادیه فوتبال انگلیس تمام تلاشش را به کار گرفته تا گرت ساوت‌گیت، سرمربی فعلی تیم ملی این کشور، را از دست ندهد.

پیشنهاد خیره‌کننده اتحادیه فوتبال انگلیس به ساوت‌گیت
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش "ورزش سه"، مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس علاقه بسیاری به گرت ساوت‌گیت دارند و می‌خواهند به هر شکل ممکن این مربی را پس از پایان جام جهانی 2022 قطر هم در راس کادر فنی تیم ملی این کشور حفظ کنند.

پیش از این نشریه سان اسپورت مدعی شده بود که نگرانی مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس این است که این مربی پس از پایان رقابت‌های جام جهانی از این تیم جدا شده و هدایت باشگاهی لیگ برتری را برعهده بگیرد.

همین موضوع باعث شده که آنها پیشنهادی خیره‌کننده را برای تمدید قرارداد با افزایش دو برابری دستمزد ساوت‌گیت به او ارائه کنند.

انتظار می‌رود که مذاکرات جدی پس از پایان وقفه دیدارهای ملی فعلی آغاز شود. تیم ملی انگلیس در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، جمعه شب برابر آلبانی قرار می‌گیرد و روز دوشنبه نیز به مصاف سن مارینو خواهد رفت.

ساوت‌گیت در پنج سال حضورش روی نیمکت تیم ملی انگلیس عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و توانسته آنها را به نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه و همچنین فینال یورو 2020 برساند. هرچند این تیم در جام جهانی برابر کرواسی شکست خورد و در یورو نیز در ضربات پنالتی بازی را به ایتالیا واگذار کرد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند.

با این حال، مدیران اتحادیه فوتبال باور دارند که نشانه‌های بسیار مثبتی در تیم ملی انگلیس دیده می‌شود و اگر قرارداد این مربی تمدید شود، احتمال این که در سال‌های آتی جامی به دست آورند زیاد است.

ساوت‌گیت پیش از این در سال 2020 و به دلیل شرایط دشوار مالی ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا با کاهش یک میلیون یورویی دستمزدش موافقیت کرده بود اما حالا قرار است پیشنهادی با دستمزد هنگفت شش میلیون یورو در سال دریافت کند.

او در صورت توافق برای تمدید قرارداد با این دستمزد، جایگاه بالاترین حقوق دریافتی در بین تمامی سرمربیان تاریخ تیم ملی انگلیس به طور مشترک با فابیو کاپلو را به خود اختصاص می‌دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان