//
کدخبر: ۳۳۰۷۱۷ //

سرمربی بارسا: نقل و انتقالی در کار نیست

ژاوی هرناندز، سرمربی جدید بارسلونا، عجله‌ای برای خرید بازیکن و یا فروش بازیکنان فعلی تیمش ندارد.

سرمربی بارسا: نقل و انتقالی در کار نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا قوانین جدید و سختگیرانه‌ای را به کار گرفته و به نظر می‌رسد که قصد دارد این روند را در زمینه نقل و انتقالاتی نیز ادامه دهد.

بنابراین او دستورات صریحی به بخش ورزشی باشگاه داده تا هرگونه اقدام برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی را متوقف کنند چون اول از همه قصد دارد شرایط تیم فعلی که در اختیارش قرار گرفته را برسی کند.

این مربی برای انجام ارزیابی دقیق به چند روز دیگر زمان نیاز دارد، چرا که در حال حاضر ده بازیکن مصدوم هستند و ده بازیکن نیز برای حضور در اردوی تیم‌های ملی در تمرینات حضور ندارند. بنابراین انتظار نمی‌رود که جلسه دپارتمان ورزشی برای تصمیم‌گیری درباره پنجره زمستانی به این زودی برگزار شود.

ژاوی می‌خواهد نمای کاملی از نیازها و نواقص تیم فعلی داشته باشد اما در عین حال قصد دارد دیدگاهی واقع‌گرایانه در این زمینه داشته باشد. او در طول چند هفته آینده و بر اساس عملکرد بازیکنان در تمرینات و مسابقات، شرایط واقعی تیم فعلی را ارزیابی کرده و سپس برای بهبود شرایط اقدام این تیم اقدام می‌کند.

این مربی کاتالان همچنین معتقد است که لاماسیا باید بخشی از این نواقص را برطرف کند و قصد دارد از چند بازیکن آکادمی در ترکیب تیمش استفاده کند. او تصمیم دارد در طول این مدت از حدود چهارده بازیکن که در آکادمی باشگاه پرورش یافته‌اند بازی بگیرد.

زمانی که شرایط واقعی این تیم توسط کادر فنی ارزیابی شود، زمان دیدار ژاوی هرناندز با متئو آلمانی، مدیر فوتبال باشگاه، به همراه یوردی کرویف، مدیر استعدادیابی بین المللی، می‌رسد تا درباره نیازها و خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در چارچوب محدودیت‌های مالی بارسلونا گفتگو کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان