//
کدخبر: ۳۳۰۷۱۳ //

دی‌بروین: با ۱۰ دقیقه تمرین منچستریونایتد را بردیم

کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، مدعی شده که تمرین این تیم روز پیش از بازی با منچستریونایتد تنها 10 دقیقه بوده است.

دی‌بروین: با 10 دقیقه تمرین منچستریونایتد را بردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم پپ گواردیولا موفق شد شنبه گذشته و با گل به خودی اریک بایی و گل برناردو سیلوا در دربی شهر منچستر برابر شاگردان اوله گونار سولسشر به پیروزی برسد.

دی بروین در گفتگو با پادکست هلندی مید مید درباره این بازی اظهار داشت:« ما معمولا تمرین تاکتیکی را روز قبل از بازی انجام می‌دهیم و این تمرین بر اساس نحوه بازی حریف است. پپ پیش از بازی برابر یونایتد گفت ما نمی‌دانیم که آنها چطور بازی می‌کنند، باید ببینیم چطور می‌شود. و ما پس از حدود 10 دقیقه دست از تمرین کشیدیم.»

 

 

 

این ملی‌پوش بلژیکی اضافه کرد:« گاهی پپ می‌داند که حریف چطور بازی می‌کند. این بار او چیزی در این باره نمی‌دانست، بنابراین نمی‌دانست باید چه کار کند. ما کاری که همیشه انجام می‌دهیم را انجام دادیم اما او از قبل نمی‌دانست که آنها با پنج دفاع یا چهار دفاع بازی می‌کنند و در میانه زمین سیستم الماسی را به کار می‌گیرند یا با سه مهاجم حمله می‌کنند یا خیر.»

سولسشر پس از شکست برابر لیورپول و منچسترسیتی از شرایط خوبی روی نیمکت یونایتد برخوردار نیست و فشارها لحظه به لحظه اضافه می‌شود. بسیاری از هم تیمی‌های قدیمی او مانند ریو فردیناند و روی کین باور دارند که حالا زمان آن رسیده که این مربی نروژی این باشگاه را ترک کند. هرچند افرادی مانند گری نویل و پیتر اشمایکل نیز معتقد هستند که او باید روی نیمکت این تیم بماند و به کارش ادامه دهد.

شیاطین سرخ در حال حاضر با کسب 17 امتیاز از 11 بازی در رده ششم جدول رده‌بندی و در فاصله 9 امتیازی چلسی صدرنشین قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان