//
کدخبر: ۳۳۰۶۰۲ //

برنامه خطیبی برای سرحال نگه داشتن بازیکنان

سرمربی آلومینیوم تصمیم گرفته تیمش در تعطیلات لیگ برتر اردوی داخلی داشته باشد.

برنامه خطیبی برای سرحال نگه داشتن بازیکنان
به گزارش فرتاک نیوز،

 آلومینیوم اراک در حالی دومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد که در چهار هفته ابتدایی نمایش درخشانی داشته و توانسته بدون باخت و بدون گل خورده مسابقات خود را تمام کند و از سوی دیگر صاحب دو پیروزی مقابل فولاد و پرسپولیس و دو تساوی خارج از خانه شود.

روند خوبی که آلومینیوم اراک در این فصل طی کرده و آنها را در قامت یک تیم با کیفیت نشان داده، کاری کرده تا رسول خطیبی به این فکر بیفتد برای حفظ آمادگی بدنی و روحی بازیکنان‌اش آنها را در یک اردو دور هم جمع کند تا فضای صمیمیت بین آنها دوباره شکل بگیرد و تمرینات‌شان هم با نظم بیشتری برگزار شود.

بنابر برنامه‌ای که خطیبی در نظر گرفته، اردوی بازیکنان آلومینیوم در شهر اراک از دیروز چهارشنبه، نوزدهم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت تا کادر فنی این تیم با جدیت بیشتری تمرینات را زیر نظر داشته باشند و شرایط بازیکنان را مورد ارزیابی قرار بدهند.

تیم آلومینیوم روز پنج‌شنبه، بیست و هفتم آبان‌ماه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان نفت مسجدسلیمان است که شاگردان خطیبی انگیزه زیادی دارند تا مثل دو دیدار خانگی قبلی که فولاد خوزستان و پرسپولیس را شکست دادند، در دیدار با نفت هم صاحب سه امتیاز شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان