//
کدخبر: ۳۳۰۰۹۶ //

سرآسیایی: نتیجه بازی عادلانه بود/ عقب نشستن ما تاکتیکی بود

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خوبی بود و از نظر فیزیکی و فنی شرایط خوبی داشت، مباحث فنی زیادی در بازی وجود داشت.

سرآسیایی:  نتیجه بازی عادلانه بود/ عقب نشستن ما تاکتیکی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی سرآسیایی پس از دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خوبی بود و از نظر فیزیکی و فنی شرایط خوبی داشت. مباحث فنی زیادی در بازی وجود داشت. می‌خواستیم به حریف فرصت ندهیم. فرصت‌هایی ایجاد کردیم و فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

وی ادامه داد: از مسئولان پرسپولیس و بازیکنان حریف تشکر می‌کنم که جوانمردانه بازی کردند. از بازیکنان خودمان هم تشکر می‌کنم. آنها تلاش کردند نتیجه را عوض کنند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. طبق دستورات تاکتیکی قلعه‌نویی در موقع مناسب ایجاد خطر کردیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. شرایط خوبی در این بازی داشتیم و می‌توانستیم حتی نتیجه را تغییر دهیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی عنوان کرد: چیزی که من دیدم و از دور مشخص بود، اتفاقاتی در بازی رخ داد. فکر می‌کنم دو خطا در محوطه جریمه اتفاق افتاد و یکی از آنها نزدیک به پنالتی بود. کارشناسان باید نظر بدهند و فکر می‌کنم اینجا از پنالتی ما گذشتند، اما با این حال به نظر داور احترام می‌گذاریم، چون حاکم بر بازی بود و مدیریت خوبی داشت، اما نظر ما این بود که داور می‌توانست یک پنالتی برای تیم ما بگیرد.

سرآسیایی درخصوص عقب‌نشینی تیمش در نیمه دوم، گفت: نیمه اول از بالا پرس کردیم. در نیمه دوم بازی را نگه داشتیم، اما روی یک اتفاق گل خوردیم. همان توپی که در محوطه حریف بود چرخید و به محوطه ما آمد و ایجاد خطر کرد. به هر حال این نظر داور بود و به آن احترام می‌گذاریم، اما عقب نشستن ما هم تاکتیکی بود و هم فشار پرسپولیس در نیمه دوم بیشتر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان