//
کدخبر: ۳۲۹۹۸۳ //

بِبَر و در کورس بمان/ پرسپولیس_گل‌گهر دیدار قطعاً جذاب

« جدال تفکرات یحیی و قلعه‌نویی حسن ختام هفته چهارم لیگ خواهد بود»

بِبَر و در کورس بمان/ پرسپولیس_گل‌گهر  دیدار قطعاً جذاب
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا تیم‌های پرسپولیس تهران و کل‌گهر سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت آقای بیژن حیدری و کمک آقایان علی میرزابیگی، علیرضا ایلدرم و ناصر جنگی  برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیس که روزگار نچندان خوبی را پشت سر می‌گذارد برای عقب نماندن از کورس قهرمانی در همین ابتدای فصل محکوم به کسب سه امتیاز است.

آنها پس از شکست مقابل آلومینیوم به جز شکست دادن گل‌گهر راهی برای بازگشت ندارد و شکست خوردن سپاهان و تساوی استقلال بهرین فرصت را شاگردان یحیی گل‌محمدی فراهم کرده است.

پرسپولیس در سه دیدار اول  سه گل را دریافت کرده و موفق به کلین شیت نشده و این اتفاق برای پرسپولیسی که به سازمان دفاعی مستحکم شهره بود می‌تواند نگران کننده باشد.

عملکرد خط هافبک سرخپوشان هم چندان دلچسب نبود و شکست در هفته قبل موجب شد که اسامی مختلفی برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شود و بازی فردا فرصت مناسبی برای خاموش شدن آتش انتقادات شعله گذفته اشت.

 

در آن سوی میدان گل‌گهری حضور دارد که خودش از مدعیان لیگ بیست‌و‌یکم محسوب می‌شود و با ۷ امتیاز از سه بازی اولش نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شاگردان قلعه نویی در صورت شکست پرسپولیس در تهران فرصت صعود به صدر جدول را دارد و قطعا این موضوع انگیزه‌های آنها را در دیدار فردا بیش از پیش خواهد کرد.

 

سیرجانی‌ها می‌توانند با تکیه بر مهر‌های خوبی که در فصل نقل‌وانتقالات جذب کردند و البته دانش و تجربه امیر‌قلعه‌نویی روز سختی را برای مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و احتمالا این دیدار از جذاب‌ترین بازی‌های نیم‌فصل باشد.

 

پوریامنصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان