//
کدخبر: ۳۲۹۹۵۸ //

سلیمانی: داور دیدار فجر سپاسی و استقلال یک اشتباه تاثیرگذار داشت

حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار فجر سپاسی و استقلال یک اشتباه تاثیرگذار داشت.

سلیمانی: داور دیدار فجر سپاسی و استقلال یک اشتباه تاثیرگذار داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت مرتضی منصوریان در دیدار هفته چهارم فجر سپاسی و استقلال که با تساوی یک بر یک همراه شد، اظهار کرد: بازی در نیمه دوم بر خلاف نیمه نخست، پربرخورد بود و در چندین صحنه کار داور سخت بود که همین باعث شد تا یک اشتباه تاثیرگذار داشته باشد.

وی ادامه داد: در دقیقه ۵۸، داور پنالتی را به سود استقلال اعلام کرد که سختگیرانه بود زیرا که معمولا در چنین صحنه‌هایی که خطا توسط مهاجم و مدافع به صورت همزمان صورت می‌گیرد، توصیه می‌کنند خطای مهاجم به روی مدافع را بگیرند اما منصوریان در این صحنه، برعکس عمل کرد که البته ایرادی هم به او نمی‌توان گرفت. در دقیقه ۷۱ استقلال گلی را به ثمر رساند که پیش از آن داور آفساید مهاجم این تیم را پس از سانتر اولیه گرفته بود که با وجود نامناسب بودن تصاویر، فکر نمی‌کنم این تصمیم درست بوده باشد و آفسایدی وجود نداشت و گل استقلال سالم بود.

این کارشناس داوری اضافه کرد: در دقیقه ۱+۹۰، مهاجم سپاسی در محوطه جریمه تعادلش را از دست داد که کادر فنی و بازیکنان این تیم اعتقاد به پنالتی داشتند اما مدافع استقلال ابتدا توپ را زد و همین باعث شد تا برخوردی هم پیش بیاید که طبیعی است و کارت زردهایی که نیمکت تیم میزبان بابت اعتراض‌هایش دریافت کرد، درست و منطقی بود. در لحظات پایانی، گل تساوی فجر سپاسی درست بود زیرا مهاجم میزبان قبل از رسیدن توپ به حسینی، با سر به توپ ضربه زده بود و خطایی وجود نداشت. همچنین اخراج یکی از اعضای کادر فنی تیم شیرازی نیز به درستی صورت گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان