//
کدخبر: ۳۲۹۸۹۷ //

کونته با پیروزی شروع کرد؛ مورینیو باز هم نبرد (عکس)

تاتنهام در اولین دیدار با هدایت آنتونیو کونته موفق شد ویتسه آرنهایم را شکست بدهد اما آ.اس رمِ ژوزه مورینیو بار دیگر برابر تیم نروژی بودو گلیمت متوقف شد.

کونته با پیروزی شروع کرد؛ مورینیو باز هم نبرد (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

امشب مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا ادامه پیدا کرد و در مهمترین دیدارها، تاتنهام در دیداری جنجالی که سه اخراجی داشت، با نتیجه 3-2 ویتسه آرنهایم را شکست داد اما رم که در دیدار رفت برابر بودو گلیمت 6-1 شکست خورده بود، امشب هم به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد.

تاتنهام در دیدار امشب شروعی طوفانی داشت و در 30 دقیقه ابتدایی، سه بار به گل رسید. ابتدا سون هیونگ مین در دقیقه 15 دروازه حریف هلندی را باز کرد و 7 دقیقه بعد لوکاس مورا اختلاف را به دو گل افزایش داد. در دقیقه 28، یاکوب راسموسن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار 3-0 شود.

اما ویتسه خیلی زود به بازی برگشت. ابتدا راسموسن در دقیقه 32 اشتباهش را جبران و یکی از گل های خورده را جبران کرد. سپس در دقیقه 39، ماتوس بِرو گل دوم ویتسه را به ثمر رساند تا تیم میهمان به بازگشت امیدوار شود.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم شاهد نمایش پربرخوردی از دو تیم بودیم. ابتدا در دقیقه 59، کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی تاتنهام، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

این اتفاق امیدواری های ویتسه برای رسیدن به گل های بعدی را افزایش داد اما این اتفاق رخ نداد و در مقابل در 10 دقیقه پایانی، دانیلیو دوکی (مدافع) و مارکوس شوبرت (دروازه بان) از ویتسه اخراج شدند تا این تیم 9 نفره شود و در نهایت بازی با نتیجه 3-2 به سود تاتنهام به پایان برسد.

اما رم مقابل بودو گلیمت کار دشوارتری داشت و برای رسیدن به یک امتیاز، دو بار مجبور به جبران عقب افتادگی‌اش شد.

ابتدا در وقت های تلف شده نیمه اول بود که اولا سولباکن تیم نروژی را پیش انداخت اما در دقیقه 54، استفن الشعراوی کار را به تساوی کشید.

11 دقیقه بعد اریک بوتیم بار دیگر بودو گلیمت را در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار داشت اما در فاصله شش دقیقه به پایان بازی، راجر ایبانیز برای جالوروسی گلزنی کرد تا رم حداقل از این دیدار خانگی ب یک امتیاز برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان