//
کدخبر: ۳۲۹۶۵۲ //
عملیات نجات ادامه دارد؛

من، کریس رونالدو، تمام نمی‌شوم! (عکس)

فوق ستاره تیم منچستریونایتد بار دیگر یک تنه تیمش را از شکست نجات داد.

من، کریس رونالدو، تمام نمی‌شوم! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شکست تحقیر آمیز مقابل لیورپول، اوله گونار سولسشر در یک قدمی اخراج قرار داشت اما پیروزی مقابل تاتنهام فشار را از روی این مربی برداشت؛ سرمربی یونایتد این اتفاق را مدیون درخشش کریستیانو رونالدو بود که یک بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شده و به عنوان یک رهبر در داخل زمین، تیمش را به بردی ارزشمند پیش از رویارویی حساس با آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا رساند.

منچستریونایتد بعد از پیروزی شیرین مقابل تاتنهام در حالی مقابل آتالانتا قرار گرفت که در شب سوم مرحله گروهی به سختی و با گل دقایق واپسین رونالدو این تیم را در ورزشگاه اولدترافورد شکست داده بود. بازی در خانه آتالانتا اما به مراتب سخت تر از بازی رفت بود و سولسشر یک بار دیگر امیدوار بود که تیمش با درخشش رونالدو سربلند از زمین خارج شود؛ این عادت که شاید برای هواداران یونایتد اعصاب خرد کن باشد اما یک بار دیگر تکرار شد و فوق ستاره پرتغالی یک تنه تیمش را از شکست در ایتالیا نجات داد.

تیم اوله در بازی امشب هم دستپاچه شروع کرد و تا به خودش بیاید در دقیقه 12 گل خورد. وظیفه جبران این گل طبق معمول به عهده رونالدو بود و این بازیکن در اولین دقیقه از وقت های تلف شده روی پاس فرناندز و با یک حرکت که معمولا فوتسالیست ها آن را انجام می دهند به زیبایی دروازه حریف را باز کرد تا تیمش بازنده راهی رختکن نشود.

داستان نیمه دوم مشابه نیمه اول بود و آتالانتا یک بار دیگر گل زد؛ این گل در دقیقه 56 توسط زاپاتا به ثمر رسید تا بار دیگر همه نگاه ها به جای سرمربی تیم به رونالدو معطوف شود. شماره 7 منچستر که به خوبی از وظیفه سنگینی که به دوشش بود آگاهی داشت تا آخرین لحظه برای جبران گل خورده جنگید و در نهایت مثل نیمه اول، در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم، دروازه حریف را باز کرد. کریس این بار با شوتی روی پا از پشت محوطه جریمه دروازه را هدف گرفت و ضربه اش مثل گل بازی رفت درست جایی رفت که باید می رفت... به این ترتیب گل تساوی در اوج ناامیدی برای یونایتد به ثبت رسید تا با دبل رونالدو، اوله از شکستی که می توانست او را یک قدم دیگر به برکناری نزدیک کند، بگریزد.

عملیات نجات رونالدو در UCL این فصل قابل توجه است. او در دقیقه 95 بازی با ویارئال گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند؛ در بازی رفت مقابل آتالانتا با گل دقیقه 82 او بود که منچستر پیروز شد و امشب هم دوباره در دقیقه 91 شاهد گلزنی این بازیکن بودیم که باعث شد تیمش از شکست 2-1 فرار کند.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان