//
کدخبر: ۳۲۹۵۸۱ //

اختصاصی/زشت و زیبای لباس های تیم های لیگ یکی؛ شخصیتی که باشگاه های لیگ یکی جدی نمی گیرند

بسیاری از تیم های لیگ یکی در این فصل رقابت ها با پیراهن هایی شبیه به هم در رقابت ها حاضر شدند که اتفاق ناخوشایندی محسوب می شود.

اختصاصی/زشت و زیبای لباس های تیم های لیگ یکی؛ شخصیتی که باشگاه های لیگ یکی جدی نمی گیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

همیشه در فوتبال دنیا شنیده ایم که بسیاری از سرمربیان مطرح و بازیکنان سابق لباس یک تیم فوتبال را شخصیت آن تیم می داند،این مساله در فوتبال ایران چند سالی است که به صورت جدی رعایت می شود و برخی تیم ها هم مراسم رونمایی از لباس را برگزار می کنند یا به صورت یک ویدیو کلیپ از کیت رسمی خود رونمایی می کنند.

این نکته در لیگ یک هم چند صباحی است که جدی گرفته شده است و برخی تیم ها لباس مخصوص خود را می پوشند تا یک امر بسیار ساده و حرفه ای در فوتبال دنیا را رعایت کنند، تیم فوتبال ملوان در این فصل همچون گذشته لباسی با طراحی انحصاری برای خودش دارد تا به سادگی از سایر رقبا قابل تشخیص باشد، خیبر خرم آباد هم در این فصل تصمیم گرفت لباسی بر تن کند تا منحصر به خودش باشد، شهرداری آستارا هم در این فصل با لباسی در رقابت ها حاضر شده است که برای خودش طراحی شده است، قشقایی شیراز، رایکا بابل، آرمان گهر سیرجان و ویستاتوربین هم در این مساله نسبت به سایر تیم ها لباس اختصاصی خود را در این فصل بر تن می کنند.

نکته جالب اما تیم هایی هستند که حتی زحمت انتخاب و طراحی لباس که امری بسیار ساده و کم هزینه هست را رعایت نمی کنند و لباس هایی را برتن می کنند که سایر تیم ها هم همان لباس را با رنگی دیگر بر تن می کنند،خوشه طلایی ساوه،استقلال خوزستان و شهرداری همدان ۳ تیمی هستند که لباسی با طرحی مشابه هم استفاده می کنند که این اتفاق شاید در نوع خودش منحصر به فرد باشد.

در این بین سایر تیم ها هم وضعیت بهتری ندارند و از لباس های آماده و بدون طراحی برای بازی استفاده می کنند تا تیم های لیگ یکی ساده ترین امر در باشگاه داری را رعایت نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان