//
کدخبر: ۳۲۹۴۱۲ //

لیگ سه|نام داماش به خاطره ها پیوست!

⁣⁣در طی نشست هواداران باشگاه داماش با مدیر روابط عمومی تیم آقا مازیار اصغر زاده در مورد اتفاقات اخیر و تغییر نام باشگاه داماش صحبت های زیر مطرح شد ⁣⁣

لیگ سه|نام داماش به خاطره ها پیوست!
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حدود یک سال پیش پروانه ورزشی باشگاه داماش با نام داماش رشت صادر شد که این باشگاه با همان مجوز در حال فعالیت می باشد اما از هفته گذشته فدراسیون فوتبال از صدور این نام اظهار بی اطلاعی کرده و مخالفت خود را با شکل گیری باشگاهی با نام داماش اعلام کرده است ⁣⁣.

⁣⁣دلیل جلوگیری فدراسیون فوتبال از ثبت این نام به دلیل نامه ارسالی چند سال گذشته فیفا در مورد تشکیل مجدد باشگاه های بدهکار و حق شرکت و حضور مجدد در رقابت ها است که طی این اتفاق و شکایت یکی از بازیکنان خارجی گذشته باشگاه داماش ، فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا جریمه شده است⁣⁣!

⁣⁣حال پس از این اتفاقات فدراسیون دیگر اجازه فعالیت باشگاه جدیدی با پسوند یا پیشوند داماش را نخواهد ⁣⁣داد.

⁣⁣اما نکته جالب ماجرا فدراسیون در مورد نام باشگاه داماش این است که هیچ نامه کتبی مبنی بر مخالف خود با این نام را به باشگاه یا هیئت فوتبال استان ارسال نکرده است⁣⁣.

⁣⁣۱۰ آبانماه قرعه کشی لیگ دسته سوم فوتبال کشور برگزار می‌شود و نام داماش در این قرعه به چشم نخواهد خورد و امتیاز کانیاواشنویه که به گیلان منتقل شده تحت عنوان نماینده گیلان در جدول مسابقات قرار خواهد گرفت⁣⁣.

⁣⁣همچنین در پایان قابل ذکر است نزدیک ترین نام مطرح شده باشگاه به نام داماش نام داماشیان است که این نام هم فقط به صورت شفاهی به تایید فدراسیون رسیده و هیچ تایید رسمی و نهایی وجود نداشته است⁣.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان