//
کدخبر: ۳۲۹۱۷۲ //

مارادونای جدید در ناپولی!

یکی از بازیکنان تیم جوانان ناپولی شباهت عجیبی به دیه‌گو مارادونا، اسطوره آرژانتینی این باشگاه، دارد.

 مارادونای جدید در ناپولی!
به گزارش فرتاک نیوز،

این بازیکن تیم جوانان ناپولی در دیدار برابر رم موفق شد گلی را با ضربه دست شبیه به گل معروف دیه‌گو مارادونا به ثمر برساند اما این نقطه پایان شباهت‌های این دو نفر نیست.

در حالی که تنها 10 دقیقه به پایان بازی فرصت باقی مانده و ناپولی با نتیجه 1-2 از رم عقب بود، دیه‌گو پانتزولو موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کرده و بازی را به تساوی بکشاند اما پس از این گل بود که بازیکنان تیم زیر 16 سال رم به سوی داور هجوم برده و اعتراض شدیدی را آغاز کردند که راه به جایی نبرد.

تماشای مجدد این صحنه نشان می‌دهد که پانتزولو از دستش استفاده کرده تا توپ را وارد دروازه کند و واکنش گزارشگر بازی نیز که پس از پخش مجدد گل بارها کلمه «باورنکردنی» را به کار برد در نوع خود جالب بود.

پس از این گل بود که مقایسه‌ای بین این بازیکن جوان با نام دیه‌گو با گل معروف به دست خدای مارادونا در دیدار برابر انگلیس صورت گرفت. چرا که نه تنها صحنه به ثمر رسیدن گل با دست، بلکه شادی متظاهرانه این بازیکن جوان پس از ورود توپ به دروازه نیز شباهت زیادی به ستاره سابق تیم ملی آرژانتین داشت که بسیاری باور دارند با شادی پس از گلش به انگلیس توانست داور را فریب داده و هر شک و تردیدی نسبت به این که خطایی روی این گل رخ داده را از بین ببرد.

این بازیکن بزرگ آرژانتینی اسطوره باشگاه ناپولی است که موفق شد دو قهرمانی سری A، یک قهرمانی در کوپا ایتالیا و یک جام یوفا را در طول دوران هفت ساله حضورش در این تیم به دست آورد.

و به نظر می‌رسد که روحیه «پیروزی به هر قیمتی» که او داشته، پس از گذشت سال‌ها همچنان در این تیم باقی مانده و پانتزولو آخرین بازیکنی است که توانسته با موفقیت هرچه تمام‌تر گل دست خدا را بار دیگر بازسازی کند.

این گل یکی از معروف‌ترین اتفاقات دوران بازی مارادونا بود که در جام جهانی 1986 برابر تیم ملی انگلیس رقم خورد. این خطای آشکار از سوی داوران بازی دیده نشد تا آرژانتین پس از پیروزی برابر سه شیرها در مرحله یک چهارم نهایی، تا دیدار فینال پیش رفته و برای دومین بار قهرمان جام جهانی شوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان