//
کدخبر: ۳۲۹۰۹۶ //

پیشنهاد مهدوی کیا فعلا اجرایی نمی شود

مهدی مهدوی کیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده است از این پس بازی های رده های سنی پایه به خصوص بازی های زیر 23 سال آسیا را در روزهای فیفا برگزار کند.

پیشنهاد مهدوی کیا فعلا اجرایی نمی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

او در سفر به قطر و امارات هم این موضوع را با روسای فدراسیون فوتبال دو کشور در میان گذاشت و از آنها خواست این موضوع را در مکاتبه یا مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کنند اما بعید است این پیشنهاد به سرعت در فوتبال آسیای اجرایی شود. مهدی مهدوی کیا این پیشنهاد را برای پایان دادن به دعوای بین تیم ملی امید و باشگاه ها مطرح کرد که دراین دوره هم شاهد آن بودیم و حتی به صدر رای از سوی کمیته انضباطی علیه تیم آلومینیوم اراک منجر شد.

 

میرشاد ماجدی در خصوص این موضوع و هم چنین وضعیت پیشنهاد مهدی مهدوی کیا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: ما باید با باشگاه ها به یک تعامل می رسیدیم. همه تیم ها با ما همکاری کردند ولی بحث تیم ملی زیر 23 سال، بحث ملی است. باشگاه ها تلاش می کنند لیگ موفقی داشته باشیم که خروجی اش تیم های ملی موفق باشد اما امیدوارم این تعامل بیشتر و مداوم باشد و مقرراتی به وجود بیاید تا تمرینات و بازی های ما در روز فیفا صورت بگیرد تا مشکلات ما کمتر شود. پیشنهاد ما به AFC بابت تغییر زمان بازی ها به روزهای فیفا، اعلام شده و خود آقای مهدوی کیا پیشنهاد را داد اما تقویم بازی ها برای سال بعد فیکس شده است و من فکر می کنم حتی تقویم و زمان بندی بازی های ازبکستان و بازی های آسیایی هانگژوی چین بسته شده باشد و احتمال تغییر زمان بازی ها بسیار کم باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان