//
کدخبر: ۳۲۸۹۹۲ //

تاثیر سیستم پرسپولیس روی گلزنی عبدی؛ وفادار به زوج خط حمله

مهدی عبدی معمولا در بازی‌هایی گل می‌زند که پرسپولیس با دو مهاجم بازی می‌کند و او فضای کافی، برای موقعیت‌سازی روی دروازه حریف را دارد.

تاثیر سیستم پرسپولیس روی گلزنی عبدی؛ وفادار به زوج خط حمله
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی عبدی با دو گل به نساجی، چهره اول پیروزی پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر بود. او گل اول را با یک ضربه دقیق و بی‌نقص زد و روی گل دوم، با پشت سر گذاشتن مدافع حریف توانست امتیازات کامل بازی را برای تیمش بگیرد. او در سه بازی قبلی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، الهلال و فولاد نتوانسته بود چندان موفق ظاهر شود و مقابل نساجی، دوباره به روزهای اوجش برگشت. فصل پیش هم عبدی، نیم فصل اول شروع خوبی نداشت اما نیم فصل دوم، اوج گرفت و تبدیل به گلزن‌ترین مهاجم تیمش شد. بین اوج‌گیری عبدی در فصل گذشته و بازی مقابل نساجی، یک نکته مشترک وجود دارد. او همیشه زمانی گل می‌زند که پرسپولیس با دو مهاجم تخصصی بازی می‌کند.

عبدی فصل پیش، بازی‌های زیادی به عنوان تک مهاجم پرسپولیس بازی کرد. نیم فصل اول، پرسپولیس بخاطر محرومیت عیسی آل‌کثیر مهاجم بزرگ دیگری در اختیار نداشت و عبدی، تنها گزینه یحیی گل‌محمدی در خط حمله بود. عبدی در نیم فصل اول فقط 2 گل زد و نتوانست جای خالی عیسی آل‌کثیر را به خوبی پر کند. نیم فصل دوم، با ورود شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر، عبدی معمولا زمانی فرصت بازی پیدا می‌کرد که یکی از این دو نفر، همراه با او در زمین حضور داشتند. همین موضوع، آمار عبدی را متحول کرد. عبدی بازی با ذوب آهن و مس رفسنجان در کنار مغانلو در زمین بود و یک گل زد، بازی با ماشین‌سازی و تراکتور باز هم به عنوان زوج مغانلو زننده دو گل بود و هفته آخر هم توانست زننده گل اول پرسپولیس باشد. 7 گل از 9 گل عبدی در فصل گذشته، به عنوان زوج مغانلو زده شدند.

عبدی این فصل در دو بازی با استقلال تاجیکستان و فولاد، به عنوان تک مهاجم تخصصی تیمش به زمین رفت. او مثل فصل پیش، به عنوان تنها مهاجم تیم نتوانست عملکردی قابل قبول داشته باشد. بازی با نساجی اما، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت عبدی و آل‌کثیر را در کنار هم به زمین بفرستد. تغییری که جواب داد و عبدی، دو گل برای تیمش زد. مهاجم جوان پرسپولیس، نشان داده برای درخشش نیاز به فضا و زوج‌سازی در خط حمله دارد. فصل پیش، مغانلو تبدیل به زوج رویایی او شد و بازی این هفته، نشان داد پرسپولیسی‌ها می‌توانند به زوج عبدی و آل‌کثیر هم امیدوار باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان