//
کدخبر: ۳۲۸۹۲۱ //

خطیبی: قرار است ۲ بازیکن به جمع تیم ما اضافه شوند/هنوز به تیم ایده‌آلی که می‌خواهم نرسیده‌ایم

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش در نیمه اول بازی مقابل فولاد مقداری سردرگم بوده است اما با تعویض‌های انجام شده، شرایط برای بازیکنان متفاوت شد.


خطیبی: قرار است ۲ بازیکن به جمع تیم ما اضافه شوند/هنوز به تیم ایده‌آلی که می‌خواهم نرسیده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: یک پیروزی خوب با یک بازی خوب به دست آوردیم. تلاش بازیکنان ستودنی بود. به مردم اراک و مسوولان باشگاه تبریک می‌گویم. کسانی که بازی را نگاه کردند، از عملکرد تیم رضایت خواهند داشت. البته این به معنی آن نیست که ما تیم کاملی هستیم و قطعا ایراداتی داریم که باید آن را برطرف کنیم. هنوز به تیم ایده‌آلی که می‌خواهم نرسیده‌ایم و امیدوارم با حمایت همه بتوانیم به بهترین شرایط ممکن برسیم.

او ادامه داد: شناخت نسبت به تیم‌ها هنوز کامل نشده است و تغییراتی وجود داشته است. ما در نیمه اول با ۲ مهاجم شروع کردیم و مقداری سردرگم بودیم اما شکل خود را در نیمه دوم عوض کردیم و تعویض‌هایی که انجام دادیم، جواب داد. خوشحالم ما در این ۲ بازی، گلی دریافت نکردیم و نمایش خوبی ارائه دادیم. ما در بازی قبلی بیش‌ترین مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و در بازی مقابل فولاد در موقعیت‌سازی عملکرد خوبی داشتیم.

خطیبی درباره جذب مهاجم توسط باشگاه آلومینیوم گفت: من با باشگاه صحبت‌های لازم را انجام دادم و قرار است ۲ بازیکن به جمع تیم ما اضافه شوند. نمی‌توانم اسم این بازیکنان را بگویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره تقابل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما از فردا (پنج‌شنبه) کارمان برای بازی بعد شروع می‌شود. امیدوارم مسوولان استانی با تیم هماهنگ شوند. خواهش من این است مشکل زمین استادیوم را حل کنند. ما برای بازی مقابل فولاد یک جلسه تمرین داشتیم. چند مورد دیگر هم است و باید ساختار بهتری داشته باشیم. الان معضل اصلی ما استادیوم است و امیدوارم این مساله سریع‌تر برطرف شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان