//
کدخبر: ۳۲۸۸۴۱ //

یحیی و دستیابی به وعده بزرگ

لیگ برتر ایران با نمایش تهاجمی تیم‌های مدعی استارت خورده است و یحیی گل محمدی هم برای اینکه از قافله عقب نماند، به دنبال دستیابی به دومین برد فصل تیمش است.

یحیی و دستیابی به وعده بزرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس امروز در دومین دیدار خود در این فصل برابر نساجی در استادیوم آزادی قرار خواهد گرفت. یحیی گل محمدی پیش از این بازی و در نشست خبری اعلام کرد تیمش با نمایش تهاجمی در این جدال حاضر خواهد شد و به دنبال دستیابی به دومین برد و حضور در کورس مدعیان خواهد بود.

استقلال، سپاهان و گل گهر تا این لحظه توانسته‌اند با دستیابی به دو برد و نمایش تهاجمی مقابل حریفان خود، از هم اکنون برای دستیابی به جام خط و نشان بکشند و اکنون همه در انتظار این هستند تا بعد از برد پرگل سرخ‌ها مقابل فولاد خوزستان، دومین نمایش آنها را اینبار مقابل نساجی مازندران تماشا کنند.

یحیی گل محمدی در این بازی همانطور که وعده داده بود از عیسی آل کثیر در خط حمله تیمش سود برده است. آل کثیر که در بازی با فولاد به عنوان تعویضی وارد زمین شده بود، با گلزنی برابر حریف از آمادگی خود خبر داد و اکنون باید دید برابر نساجی چه نمایشی خواهد داشت. وحید امیری، عالیشاه، ترابی، عبدی و آل کثیر نفرات کاملا تهاجمی پرسپولیس در بازی امروز در استادیوم آزادی مقابل نساجی هستند که البته نباید از شم گلزنی میلاد سرلک و رضا اسدی هم به سادگی گذشت.

باید دید شرایط آنطور که یحیی گل محمدی پیش بینی کرده برای آنها پیش خواهد رفت یا اینکه ساکت الهامی قادر خواهد بود بعد از سه امتیازی که در جدال هفته اول دشت کرد، اینبار هم مقابل قهرمان فصل گذشته، شگفتی بزرگی را رقم بزند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان