//
کدخبر: ۳۲۸۵۸۳ //

شرط بارسلونا برای اخراج کومان چیست؟

مدیران باشگاه بارسلونا همچنان قصد حمایت از سرمربی هلندی‌شان را دارند اما تنها در یک صورت به همکاری با او پایان خواهند داد.

شرط بارسلونا برای اخراج کومان چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی هفته دهم لالیگای اسپانیا و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در خانه خود مقابل رئال مادرید تن به شکست 2 بر یک داد تا فراز و نشیب این تیم ادامه پیدا کند. برخی هواداران خشمگین بارسلونا که از روندی که تیم‌شان در پیش گرفته ناراضی هستند، پس از این بازی بیرون ورزشگاه نوکمپ، رونالد کومان را که با خودرویش در حال خروج از ورزشگاه بود احاطه کردند و اعتراض خود را به او نشان دادند. باشگاه بارسلونا پس از این ماجرا بود که با انتشار بیانیه‌ای این حرکت هوادارانش را محکوم کرد.

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا پس از شکست بارسا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل مدعی شد؛ مدیران باشگاه بارسلونا همچنان به رونالد کومان اعتماد دارند و دیدگاه‌شان در این زمینه تغییر نکرده است، بنابراین این مربی هلندی به حضورش روی نیمکت بارسلونا ادامه خواهد داد.

در سوی دیگر برخی منابع خبری گزارش داده‌اند که رونالد کومان 58 ساله تنها در صورتی از سمت سرمربیگری کاتالان‌ها اخراج می‌شود که بارسا نتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. 

بارسلونا که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و با رئال سوسیه‌داد صدرنشین 6 امتیاز اختلاف دارد، در گروه E لیگ قهرمانان اروپا هم از سه بازی اول خود سه امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول جای دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان