//
کدخبر: ۳۲۸۴۹۰ //

حسینی:دغدغه ما در بازی با هوادار زمین مسابقه است/ امیدوارم جای خالی دو بازیکن ملی پوش با حضور نفرات جایگزین حس نشود

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، این مجموعه برای حضور بازیکنانش در تیم امید تعامل لازم را با فدراسیون فوتبال داشته است.

 حسینی:دغدغه ما در بازی با هوادار زمین مسابقه است/ امیدوارم جای خالی دو بازیکن ملی پوش با حضور نفرات جایگزین حس نشود
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: بعد از بازی هفته اول سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. فیلم بازی حریف را هم دیدیم و تیم آنها را بررسی کردیم. بچه‌های ما تمرینات خوبی داشتند و ان‌شاءالله بازی خوبی شود. آنها هم تیمی هستند که می‌خواهند فوتبال بازی کنند و ما هم هفته به هفته پیشرفت خواهیم داشت و امیدوارم یک بازی خیلی خوب همراه با نتیجه‌ای خوب برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به صحبت‌های ابتدایی امیر صادقی‌پناه مدیر رسانه‌ای این تیم که بابت آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج ابراز نگرانی کرده بود، افزود: دغدغه من هم برای این بازی زمین مسابقه است. متأسفانه در تهران، غیر از استادیوم آزادی که زمین چمن آن کیفیت مناسبی دارد، دیگر زمین‌ها کیفیت خوبی ندارند و این روی عملکرد تیم‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی درباره حضور دو بازیکن این تیم به نام‌های محمدمهدی محبی و سامان فلاح  در تیم امید و تأثیر غیبت آنها روی تیم پیکان اظهار داشت: این مسئله‌ای است که ما راضی به آن نبودیم و با توجه به اینکه لیگ تازه شروع شده است و تازه به هفته دوم رسیدیم، دوست داشتیم ترکیب‌مان در این هفته دچار تغییرات نشود. با این حال تیم امید هم بازی‌های مهمی در پیش دارد و سعی کردیم با فدراسیون تعامل داشته باشیم. امیدوارم جای خالی آنها با حضور نفرات جایگزین حس نشود و بازیکنان دیگر بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

حسینی درباره اینکه او در بازی هفته اول از نادر محمدی که فصل قبل مورد توجه بود استفاده نکرد و آیا روی این بازیکن حساب می‌کند یا نه، تأکید کرد: صد درصد روی تمام بازیکنانی که با آنها قرارداد بستیم و در خدمت داریم، حساب می‌کنیم. به فراخور هر بازی از آنها استفاده خواهیم کرد، با این حال نادر محمدی دیر به تمرینات ما اضافه شد و سه هفته‌ای از تمرینات ما گذشته بود که این اتفاق افتاد. این بازیکن برای ما بسیار خوب است و نباید فقط درباره اوت دستی‌های او صحبت کنیم. نادر محمدی بازیکن خوبی است که هر زمانی می‌تواند به تیم ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه دغدغه‌اش مسئله زمین مسابقه فرداست، اما به نظر می‌رسد پیکان هم چندان از میزبانی خودش استفاده نمی‌کند، گفت: به هر حال زمین ما هم یک زمین اجاره‌ای است و بازی‌های خانگی ما در ورزشگاه خودمان برگزار نمی‌شود. بازی قبل هم اولین بار بود که بازیکنان‌مان در فصل جدید وارد آن شدند. این هشداری برای تهران است که علیرغم تیم‌های زیادی که دارد، ورزشگاه زیادی ندارد و باید برای این مسئله فکری صورت بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان