//
کدخبر: ۳۲۸۴۰۹ //

توضیحات مسئول مسابقات لیگ یک درباره شایعه سکته ناظر بازی

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور توضیحاتی را در خصوص انتقال ناظر یکی از بازی‌های امروز به بیمارستان ارائه کرد.

توضیحات مسئول مسابقات لیگ یک درباره شایعه سکته ناظر بازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 در جریان بازی‌های امروز لیگ دسته اول و در حاشیه دیدار دو تیم استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین، مصطفی فراهانی ناظر مسابقه به وسیله آمبولانس به درمانگاه منتقل و سپس راهی بیمارستان شد. گفته می‌شود دلیل این اتفاق تشنج و سکته قلبی بوده است.

فریبرز محمودزاده در مورد این اتفاق به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: مصطفی فراهانی از ناظران خوب و جوان فوتبال ما است. او مشکل خاصی نداشت. در نیمه اول و حدود دقیقه 30، احساس می‌کنیم دچار افت شدید فشار شد که به همین دلیل بلافاصله ناظر داوری و یکی از نمایندگان حاضر در اهواز، مسئولیت نظارت بر بازی را برعهده گرفتند. فراهانی با آمبولانس به درمانگاه مجموعه فولاد منتقل شد. در درمانگاه با تلاش پزشکان وضعیت او تثبیت شد و سپس او را برای معاینات تکمیلی به بیمارستان منتقل کردند.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول در مورد اینکه گفته می‌شود فراهانی دچار سکته قلبی و تشنج شده، اظهار داشت: باید صبر کنیم تا نظر پزشکان بیمارستان و نتیجه دقیق معاینات به دست ما برسد. من بعد از حادثه و هنگامی که در درمانگاه حضور داشت با خودش شخصاً صحبت کردم. به من گفت که حالم خوب است و مشکلی ندارم، به اصرار پزشکان درمانگاه برای مراحل تکمیلی و عکسبرداری به بیمارستان می‌روم. او هوشیار بود و تمایلی برای رفتن به بیمارستان نداشت اما از خودش و همراهش خواستم که سهل انگاری نکنند و حتماً دستورات پزشکان درمانگاه را انجام بدهند. جا دارد، از باشگاه استقلال خوزستان، عوامل درمانگاه مجموعه فولاد و همین‌طور شخص علیمراد سالاری مدیر رسانه‌ای استقلال خوزستان که بازی را رها کرد و تا آخر همراه فراهانی بود، تشکر ویژه کنم. برای نمانده خودمان هم آرزوی سلامتی دارم.

محمودزاده در مورد تعیین تکلیف نتیجه بازی‌های لغو شده هفته قبل عنوان کرد:‌ ان‌شاالله روز دوشنبه و در اولین ساعت اداری گزارش مبسوط خودمان را به کمیته انضباطی ارائه می‌دهیم. در مورد تکرار یا نتیجه بازی اظهارنظری نمی‌کنیم و فقط فرایند را به کمیته انضباطی توضیح می‌دهیم. پس از آن منتظر رأی این کمیته می‌مانیم و ان‌شاالله ظرف یکی دو هفته آینده این مسئله مشخص خواهد شد.

وی در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی و صدور مجوز حضور این تیم در بازی امروز مقابل خیبر عنوان کرد: تیم ماشین‌سازی هم پنجره‌اش بسته بود اما با بازیکنان امید خودش بازی کرد. پارس جنوبی هم می‌توانست این کار را انجام بدهد. با این حال شب گذشته و حدود ساعت 7:20 دقیقه با تلاش‌های خانم اسدی در بخش روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال و همچنین پیگیری‌ها و تلاش‌ها روزبه وثوق‌احمدی مشکل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی جم حل شد. وثوق احمدی پیگیر پرونده خارجی این باشگاه بود و با نفوذ و تجربه‌ای که در حوزه بین‌الملل داشت به عنوان یک هموطن کمک بسیار شایانی در مورد این مساله کرد که جا دارد از این دو بزرگوار تشکر ویژه کنم.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول در مورد میزبانی شمس‌آذر قزوین گفت: ان‌شاءالله با تایید ورزشگاه خانگی، این تیم می‌تواند از هفته آینده در قزوین میزبان حریفان خودش باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان